י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אהרון ברק צדק"

אמסלם מחריף את הטון: ביבי פגע במחנה הימין

חה"כ דוד אמסלם ספג לאחרונה עלבון צורב מיו"ר מפלגתו, נתניהו, עת האחרון התנער מדברים שאמר כנגד השופטת חיות | הבוקר משיב אמסלם במתקפה ומאשים את נתניהו במצב אליו הגיע מחנה הימין ומערכת המשפט

אמסלם מחריף את הטון: ביבי פגע במחנה הימין
נתניהו ואמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת דוד אמסלם מחריף את הטון ומאשים את ראש מפלגתו בנימין נתניהו, בכך שפגע במחנה הימין. הרקע הוא דבריו של אמסלם נגד השופטת אסתר חיות וההבהרה של בנימין נתניהו שמיהר להתקשר לנשיאת בית המשפט העליון ולהתנער מדבריו.

בראיון ל'רשת ב' הבוקר החריף חבר הכנסת אמסלם את דבריו על ראש מפלגתו, "לא נעלבתי אישית, חשבתי שהוא פוגע בכבוד של המחנה הלאומי", הוא אמר לצד הבהרה, "אני אוהב אותו ומחזיק ממנו, זה בסדר לחלוק עליי, אבל אמרתי לו שאני לא מקבל בשום פנים ואופן את זה שהוא התקשר לחיות. זה לא תקין".  

אמסלם הוסף למתקפה ואמר כי "12 שנים נתניהו היה ראש ממשלה, ובסופו של דבר לא עשינו שום רפורמה שהייתה נדרשת במערכת המשפט. לא סתם הגענו לאן שהגענו, זה תהליך שהתפתח. נתניהו התנגד ראשון לחוק הצרפתי ולחוק שלמדינה לא תהיה זכות ערעור מוקנית. כמו שאמר אהרן ברק, הוא באמת שמר על מערכת המשפט. על זה בוכה הנביא". 

כזכור, בשבוע שעבר חה"כ אמסלם תקף את נשיאת בית המפשט העליון ואמר בנאום בכנסת: "במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים". הנשיאה השיבה במכתב חריג לחבר הכנסת אמסלם, בו כתבה: "אני תוהה מניין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל כך על אנשים שאתה בכלל לא מכיר". לאחר חילופי הדברים נתניהו התקשר לחיות, גינה את דבריו של אמסלם וציין ש"דבריו לא מקובלים עליי, לא משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי".

דודי אמסלם בנימין נתניהו אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד