כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חרדים באקדמיה: להפוך את המסלול האקדמי לאפשרי

הצעירים החרדים הרבים שעומדים בשערי המוסדות האקדמיים הביאו את "ידידות טורנטו" מטעם קרן פרדיברג להקים את פרויקט "חרדים באקדמיה" • בוגרי התכנית מספרים • צפו בוידאו

חרדים באקדמיה: להפוך את המסלול האקדמי לאפשרי

"עזרו לי מהרגע הראשון, היום אני סמנכ"ל"
בחרדים באקדמיה מדגישים כי להבדיל מתכניות יישומיות אחרות לחרדים, העמותה שמה לעצמה מטרה לאפשר לכל סטודנט ללמוד כפי חפץ ליבו, ולאו דווקא מקצועות שיפנו את הצעיר לעבודה בתחום.

נכטילר, שסיים את התואר באו"פ לפני קרוב לשנה, משמש היום כסמנכ"ל בחברה המעסיקה נכים במגוון עבודות. אני שואל אותו על הרגע שבו הוא פגש את "חרדים באקדמיה" והוא מספר.

"רציתי לרכוש השכלה אקדמית ושמעתי שיש תכנית לסטודנטים חרדים באוניברסיטה הפתוחה. הגעתי למפגש ושם הכרתי צוות חרדים באקדמיה, שמרגע שפגשו אותי לא הניחו לי, עד שאכן נכנסתי וזכיתי לסיים".

היום נכטילר חבר בארגון בוגרים של תכנית חרדים באקדמיה, שעוסק בשיפור התכנית, במציאת דרכים נוספות לעזור וביצירת רשתות נטוורקינג בין הבוגרים החרדים.

"ברוך השם היום כל צעיר חרדי שמעוניין להשתלב ולרכוש השכלה, יכול לעשות את זה - חרדים באקדמיה הופך את מה שפעם היה נראה כהר שלא ניתן לעבור אותו, למסלול נוח ופשוט. ויותר מכל - מתאים לצעיר חרדי המקפיד על קלה כבחמורה".

קישורים:
כנסו: חרדים באקדמיה
טורונטו שיווק ביכלר השכלה גבוהה חרדים באקדמיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד