ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עימות במליאה

סילמן ביקרה את הקואליציה; הח"כית תקפה: "עם מי את עושה מרקם?"

יו"ר הקואליציה ביקרה את הקואליציה שאותה היא מנהלת על קידום מהלכים ללא הידברות עם המגזר החרדי והזהירה מפני הפגיעה במרקם המשותף. חברת הכנסת אורית סטרוק הטיחה בה: "עם מי את עושה מרקם משותף? עם רע"מ?"

סילמן ביקרה את הקואליציה; הח"כית תקפה: "עם מי את עושה מרקם?"
מליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לפני ההצבעה המתוכננת על החוק שלה, יו"ר הקואליציה עידית סילמן נאמה היום (שלישי) וביקרה את היחס של הקואליציה לחרדים, וספגה מתקפה מכיוונה של חברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית'.

סילמן פתחה ואמרה כי אין שוויון כשהחרדים לא מתגייסים, אך לאחר מכן תקפה את הקואליציה: "העמקת הקרע בתוכנו, בשל צעדים שלא נעשים תוך הידברות והקשבה לפעמים, חמורה מכמה ועלולה לסכן את המרקם המשותף".

חברת הכנסת אורית סטרוק פרצה לנאומה ותקפה: "עם מי את עושה מרקם משותף? עם רע"מ? תתביישי". סילמן המשיכה למרות זאת ודיברה על הגידול במספר החרדים שעובדים, וביקרה את הקואליציה שאותה היא מנהלת על אי ניהול "שיח פיתוח" עם המגזר החרדי ו"פועלים באופן לא מכבד עם כולם".

לאחר מכן צייצה הח"כית מ'הציונות הדתית': ‏"מה שצעקתי מדם ליבי על יו"ר הקואליציה הדו-לאומית - זה פחות חשוב", כתבה ותקפה: "עידית סילמן נותנת נאום התלקקות לציבור החרדי, שאותו הקואליציה בראשותה רומסת". 

עוד היא כתבה שההצעה של יושבת ראש הקואליציה לא עלתה בסוף להצבעה. "רשמית נקבע שהיא "תוצבע במועד אחר". האם יהיה בכלל מועד אחר?", שאלה.

עידית סילמן אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד