י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
דרש 200 מיליון בקריפטו

דרמת בן הערובה: הטעות הקריטית של השודד הובילה ללכידתו

מה שהתחיל כשוד מזוין התפתח לדרמת בני ערובה של חמש שעות, לפי הדיווחים גבר בריטי בן 44 הוחזק באיומי אקדח. כאשר החוטף ביקש מים מבן הערובה, הוא ניצל את ההזדמנות ונמלט

דרמת בן הערובה: הטעות הקריטית של השודד הובילה ללכידתו
החשוד מכוון אקדח לראשו של בן ערובה צילום: רשתות חברתיות

יממה לאחר השוד שהסתבך בחנות אפל באמסטרדם, הולנד, נחשפים פרטים חדשים מחקירת האירוע, מהם עולה כי בן הערובה ניצל טעות קריטית של השודד, גילה תושייה ואומץ לב שהובילו בסופו של דבר ללכידתו של השודד.

לפי הפרטים, השודד נכנס לחנות אפל באמסטרדם ובאיומי אקדח ניסה לשדוד את המקום. מסיבה כלשהי האירוע הסלים והשודד נאלץ לקחת בן ערובה, אזרח בריטי בן 44. כעת מתברר כי החוטף ביקש מבן הערובה להביא לו כוס מים. האזרח ניצל את ההזדמנות ונימלט מהמקום. 

כאשר בן הערובה ברח מהחנות, החוטף שדלק אחריו נדרס בכוונה על ידי ניידת משטרה. החשוד, שהיה ברשותו אקדח, שכב פצוע על הכביש, ונבדק על ידי רובוט כדי לבדוק אם יש לו חומרי נפץ. החוטף בן ה-27, נעצר וטופל על ידי חובשים, כך מסרה המשטרה.

מפקד משטרת אמסטרדם, פרנק פאו, שיבח את התנהלותו של בן הערובה: "הוא פעל בשבריר שנייה. אילו לא היה עושה את זה, היינו יכולים להיכנס ללילה ארוך". הוא גם סיפר כי ארבעה אנשים נשארו מוסתרים לאורך הדרמה בארון חומרי ניקוי בקומת הקרקע של חנות אפל.

עם התגלגלות הפרשה, המשטרה ביקשה מאנשים באזור להפסיק לשתף תמונות או שידורים חיים ברשתות החברתיות כדי להגן על ביטחונם של אלה שעדיין נמצאים בבניין. המשטרה מסרה כי האיש העצור הוא בן 27 תושב אמסטרדם עם עבר פלילי שדרש 200 מיליון אירו במטבע קריפטו.

הולנד בן ערובה שוד אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד