ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
החזיק סמים ונהג ללא רישיון

אגרופים לשוטר: כך הסתיים המרדף אחר תושב העיר החרדית

ביתר עילית: משטרת ישראל פתחה במרדף אחרי תושב העיר בן 29 שנהג ללא רישיון ושהחזיק סמים ברכבו. הנהג תקף את השוטרים, נעצר והיום הוגש נגדו כתב אישום

אגרופים לשוטר: כך הסתיים המרדף אחר תושב העיר החרדית
רכב הנהג שנמלט צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירת משטרה, הוגש היום (רביעי) כתב אישום כנגד תושב ביתר עילית, בן 29, אשר ברכבו נמצא סמים כשהוא נהג ללא רישיון נהיגה ואף תקף שוטרים.

על פי הודעת המשטרה, לפני מספר ימים, בזמן פעילות יזומה הבחינו השוטרים ברכב אשר העלה את חשדם, כאשר נהג הרכב מתעסק בטלפון הנייד בזמן נהיגה בניגוד לחוק. השוטרים עצרו את הרכב סמוך למערת המכפלה וביקשו מנהג הרכב להציג רישיונות. בתגובה החל הנהג בנהיגה מהירה וברח מהמקום.

השוטרים החלו במרדף אחר הרכב הנמלט והוא נעצר בסמוך כשהוא נכנס לדרך ללא מוצא. השוטרים נגשו לדלת הנהג בכדי לעצור את הנהג החשוד וזה ניסה שוב להימלט מידי השוטרים. באותן הנסיבות הכה הנאשם במכות אגרוף את השוטר בפניו תוך שהוא מקלל את השוטרים. כתוצאה מהמכות נפגע השוטרים בידיהם.

לאחר השתלטות על הנאשם ומעצרו ביצעו השוטרים חיפוש ברכב ומצאו חומר החשוד כסם וכן כסף מזומן רב. ובבדיקה התברר כי הנהג נוהג ברכב כשהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

כאמור, היום הוגש ע"י יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום כנגד הנאשם בן ה-29 תושב ביתר עילית בבימ"ש השלום בירושלים באשמת: תקיפת שוטרים, החזקת סמים ונהיגה ללא רישיון.

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים אשר מבצעים את מלכתם. ורואה בחומרה כל התנהגות פסולה של שימוש בסמים ונהיגה ללא רישיון. המשטרה תמשיך לפעול ביד קשה כנגד אותם עבריינים על מנת למצות עימם את הדין", נמסר ממשטרת ישראל.

ביתר עילית כתב אישום סמים תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד