כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"המדינה הכי טובה בעולם"

ישראלי נעצר בבית מרקחת בסעודיה בגלל אמירה על ישראל

תושב רהט נעצר בעיר מכה שבסעודיה לאחר שאמר בבית מרקחת מקומי כי "מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם". לדברי קרוב משפחתו, "מדובר באדם עם מוגבלות וחולה סכרת. הוא כעס על היחס שקיבל לאחר שביקש לראות רופא, אמר כמה דברים ונעצר"

ישראלי נעצר בבית מרקחת בסעודיה בגלל אמירה על ישראל
בית מרקחת. אילוסטרציה צילום: unsplash

ישראלי, תושב רהט, נעצר בעיר מכה שבסעודיה לאחר שאמר בבית מרקחת מקומי כי "מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם". לטענת משפחתו, הוא ביקש לראות רופא, הופנה לבית מרקחת - ומתח ביקורת על היחס שקיבל.

בבית המרקחת הוא תיעד את עצמו אומר: "נתתי את השם, האבא, הכול. אמרתי שאני רוצה רופא, שלחו אותי לבית מרקחת.  מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם".

בני משפחתו, שצוטטו ב'ווינט', אומרים כי הוא נעצר שלשום, ומהרגע שנודע להם על המעצר הם ניסו ליצור איתו קשר, אל ללא הצלחה. לדברי קרוב משפחתו שצוטט בדיווח, "מדובר באדם עם מוגבלות וחולה סכרת. הוא כעס על היחס שקיבל לאחר שביקש לראות רופא, אמר כמה דברים ונעצר".

קרוב המשפחה הוסיף: "מאז המעצר יצרנו קשר עם האחראים על כך, והודיעו לנו שהמעצר הוארך. אמרו לנו שישחררו אותו כשתסתיים ה'עומרה' (עלייה לרגל למכה) ואני מקווה שהוא ישתחרר באמת. יש גם חברי כנסת שהתערבו ונמצאים בקשר עם המשפחה כדי לעזור".

במשרד החוץ מסרו כי הם לא מכירים את המקרה, וכי לא נעשתה אליהם פנייה בנושא.

רהט סעודיה בית מרקחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד