כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"כדי שהנפגעים לא ירגישו לבד"

הילד החרדי שהותקף באכזריות בגינה קיבל תמיכה מפתיעה

מחווה מרגשת לילד שהותקף באכזריות על ידי בריונים בגינה ציבורית בבית שמש: לצד תמיכה משפטית של ארגון 'נתיבות המשפט', ילדי חב"ד בשכונה הכינו כרזות תמיכה לילד הנפגע

הילד החרדי שהותקף באכזריות בגינה קיבל תמיכה מפתיעה
ילדי חב"ד מכינים את הכרזות לילד שהותקף צילום: באדיבות המצלם

ילד, תושב בית שמש, שהותקף באכזריות על ידי נערים בריונים בגינה ציבורית בשכונת רמת בית שמש - מקבל בימים אלו תמיכה נפשית ורגשית מצד ארגון 'נתיבות המשפט' יחד עם הרב בנימין מנדלסון, שליח חב"ד בשכונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי משפחת הילד פנתה לארגון 'נתיבות המשפט', עמותה חברתית המסייעת במיצוי זכויות בציבור החרדי, שהובילה מהלך של סיוע משפטי לילד המותקף. לצד זאת, מנהל עמותת 'נתיבות המשפט', מוטי לב, יזם ופנה לרב בנימין מנדלסון, שליח חב"ד ברמת בית שמש בהצעה ליזום פעילות של מחווה עבור הילד שהותקף, במטרה לשמחו ולסייע בתהליך ההתאוששות שלו מהטראומה הלא פשוטה שעבר.

בשבוע האחרון הוביל הרב מנדלסון מהלך מיוחד, על מנת לשמח את הילד שהותקף ולהזכיר לו שהוא אף פעם לא לבד: במהלך אירוע הפעלה של בית חב"ד לילדים בשכונה, אותו מנחה הרב מנדלסון באופן קבוע, ציינו יחד ילדי השכונה את החשיבות של 'אהבת ישראל', את חומרת האלימות נגד הזולת ובעיקר את הערבות ההדדית כלפי מי שנפגע מאלימות של אחרים. הילדים רשמו כרזות תמיכה לילד הנפגע עם משפטים כמו: "אתה לא לבד! אנחנו אוהבים אותך ומאחלים לך רק טוב".

הילד הנפגע, אשר מתאושש בימים אלו בביתו, ובני משפחתו, התרגשו מאוד לקבל את גילויי התמיכה, המלווה בתחושה נעימה שיש מי שחושבים עליהם ואכפת להם ממה שקרה.

מוטי לב, מנהל 'נתיבות המשפט', הביע את הוקרתו ואת הערכתו לבית חב"ד בבית שמש ובפרט להרב מנדלסון: "מעבר לסיוע המשפטי לתושבים, חשובה האמירה הקהילתית ביחס לאירועי אלימות, שכן פגיעה של אלימות אינה רק עניין משפטי, אלא קודם כל טראומה וכאב, תחושת כאב של בושה וחוסר אונים, ובדיוק לשם כך חשוב לתת כתף ויד תומכת מעבר לסיוע המשפטי, כדי שהנפגעים לא ירגישו לבד ויראו שיש מי שאכפת להם ויש אור ויש תקווה".

בית שמש תקיפת ילד נערי שוליים חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד