כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השוטר הסיט את הכדור

אב זועם הורה לבנו בן 4 לירות לעבר שוטרים, והוא ביצע זאת

אב שנקלע לסכסוך ועוכב על ידי שוטרים, הורה לילדו בן הארבע שנשאר ברכב לירות לעבר השוטרים. הילד לא היסס וביצע את הוראת אביו. שוטר צלף הצליח להסיט את הכדור אל גג מסעדה

אב זועם הורה לבנו בן 4 לירות לעבר שוטרים, והוא ביצע זאת
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בן 4 ירה באקדח לעבר שוטרים בהוראת אביו במהלך סכסוך בגין הזמנת מזון מהיר במקדונלד'ס במדינת יוטה בארה"ב.

הירי התרחש ביום שני האחרון בסניף מקדונלד'ס בעיר מידוויל שבמדינת יוטה בארה"ב, כאשר אדם איים באקדח לעבר עובדי המקום במהלך ויכוח על ההזמנה שלו, סאדאת ג'ונסון היה במקום עם שני ילדיו שישבו במושב האחורי כשהתפתח ויכוח. ג'ונסון, בן ה-27, עצר והמתין לעובדים שיארגנו את ההזמנה שלו.

אבל במקום זאת, העובדים התקשרו למשטרה. השוטרים הגיעו והצליחו להוציא את ג'ונסון מהרכב, אך הוא לא שיתף פעולה. "בזמן שהוא נתפס", אמרו במשטרה, "האב הורה לילד בן ה-4 שעדיין היה ברכב לירות לעבר השוטרים". אמרו במשטרה. השוטרים סיפרו שראו זרוע קטנה ויד אוחזת באקדח מופיעות מתוך הרכב.

אחד השוטרים צלף ופגע באקדח תוך כדי ירי, וגרם לכדור לעוף כלפי מעלה והוא פגע בגג של מסעדה. איש לא נפצע באופן משמעותי באירוע. השוטר שהיטה את האקדח ספג פציעה קלה בזרועו, כך דיווחה התקשורת המקומית.

הילד השני ששהה ברכב, בן 3. סאדאת ג'ונסון נעצר. גורמים רשמיים לא הודיעו עם אילו אישומים הוא מתמודד. על פי דיווחים מקומיים, לא ברור אם הילד שוחרר למשמורת של אפוטרופוס או אם מחלקת הרווחה של יוטה התערבה בסיפור.

ירי לעבר שוטרים מקדונלד'ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד