כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נסחפה?

ננסי פלוסי משווה את פוטין להיטלר: "מרושע מאד"

"הוא מתנהג כמו אדולף היטלר". כך יושבת ראש בית הנבחרים ננסי פלוסי על נשיא רוסיה פוטין במסיבת עיתונאים. היא הוסיפה לתקוף: "החלטתו של פוטין לשלוח חיילים רוסים לאזורים שבידי הבדלנים (תומכי רוסיה) באוקראינה, דומה להשתלטות הנאצית על חלקים גרמניים אתניים"

ננסי פלוסי משווה את פוטין להיטלר: "מרושע מאד"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, התבטאה אתמול (רביעי) בחריפות ואמרה כי נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין הוא "מרושע מאוד" בשל פריסת הכוחות שלו במזרח אוקראינה וכי לדבריה "הוא מתנהג כמו אדולף היטלר" לפני מלחמת העולם השנייה.

פלוסי שביקרה בשבוע שעבר בישראל אמרה כי "החלטתו של פוטין לשלוח חיילים רוסים לאזורים שבידי הבדלנים (תומכי רוסיה) באוקראינה, דומה להשתלטות הנאצית על חלקים גרמניים אתניים של מה שהייתה אז צ'כוסלובקיה", כך אמרה פלוסי במסיבת עיתונאים בבניין הקפיטול.

"זהו צעד מרושע מאוד מצד ולדימיר פוטין. הוא איש ק.ג.ב שבמקרה הוא כנראה האיש העשיר ביותר בעולם שמנצל את אנשיו, והוא לא רוצה שהם יידעו על כך", אמרה. "פוטין משתמש בתירוצים כמו "הם חלק מאיתנו, זה מי שאנחנו, הם צריכים להיות אנחנו". עכשיו הוא אומר "אבל אנחנו חייבים להיכנס כי הם רוצים להיות חלק מנאט"ו", חברים, זה הרגע שלנו, זה מה שאנשים אמרו שם (הנאצים)", הוסיפה פלוסי.

"אי אפשר להתעלם ממה שפוטין עושה. ואף אחד כמובן לא מתעלם מזה, אבל אתה לא יכול לקחת את זה קל יותר ממה שהוא, התקפה מוחלטת על הדמוקרטיה".

"זה אותו עריץ שתקף את הדמוקרטיה שלנו ב-2016", אמרה פלוסי בהתייחסה לפרסום על כך שמיילים נפרצו לכאורה על ידי רוסיה, כולל של יו"ר הקמפיין של הילרי קלינטון, ג'ון פודסטה.

נאצים אדולף היטלר ננסי פלוסי ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד