י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התרגשות קטלנית

מת מהתקף לב לאחר שנודע לו שעונש המוות נגדו בוטל

אסיר איראני מת מהתקף לב לאחר שנאמר לו שהוא לא יקבל עונש מוות על רצח שביצע 18 שנים קודם לכן בגלל שקרוביו של הקורבן סלחו לו, האסיר התרגש מההודעה וקיבל דום לב מהתרגשות

מת מהתקף לב לאחר שנודע לו שעונש המוות נגדו בוטל
אסיר בכלא. אילוסטרציה צילום: pixabay

אסיר איראני בן 55 לקה בהתקף לב קטלני לאחר ששמע כי בוטל נגדו עונש מוות על רצח שביצע לפני 18 שנים.

על פי הדיווח בתקשורת האיראנית האיש, שזוהה רק בשמו הפרטי, אכבר, נעצר יחד עם ארבעה אחרים על ידי הרשויות בגין רצח בכוונה תחילה לפני 18 שנה. אכבר ושותפו לפשע בשם דאבוד נשפטו לעונש מוות, דאבוד הוצא להורג בשל מעורבותו, כשגם אכבר עמד עם אותו גורל. אכבר, שהיה בן 37 ​​בזמן הרצח, שהה מאז מאחורי סורג ובריח וציפה לעונש מוות.

על פי הדיווח, לחץ נפשי והחשש מפני עונש מוות לאורך השנים גרם לאכבר לסבול ממספר מחלות שונות. הוא נהיה עצבני בכל פעם שמישהו כרז ברמקול בכלא שהגיע תורו להיות מוצא להורג, כך נכתב בדיווחים איראניים.

ה'וועדה ליישוב סכסוכים' במדינה הצליחה לשכנע את קרובי משפחתו של הקורבן לחון את האיש על הרצח, מה שהביא לשחרורו. דיווחים טענו כי משפחתו של הקורבן סירבה בתחילה להעניק את אישורם לשחרורו, אך לאחר שנודע להם על מצבו הבריאותי, הם נתנו לבסוף את אישורם. אך מאושר מאוד מהחדשות הטובות, הוא נכנס להלם וסבל מדום לב לאחר מכן. הוא נלקח למרכז רפואי, שם נאבקו הרופאים להציל את חייו. אך למרות הכל, הוא מת כשעה לאחר שהגיע.

 

 

אסיר מוות התקף לב בשורה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד