כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בן טיפוחיו של היטלר

מטורף: הציוץ של ממשלת אוקראינה בטוויטר ששרף את הרשת

לצד הלוחמה המעשית שהחלה הבוקר ביתר שאת עם הפלישה הרוסית לאוקראינה, החלה גם לוחמה על דעת הקהל העולמית ברשתות החברתיות, ומי שהצליחה לנחול ניצחון עד כה בגזרה הזו היא אוקראינה שפרסמה ציוץ נגד פוטין בטוויטר שזכה למאות אלפי שיתופים

מטורף: הציוץ של ממשלת אוקראינה בטוויטר ששרף את הרשת
התמונה ששרפה את הרשת צילום: מתוך הטוויטר

המלחמה שנפתחה היום (חמישי) בסערה באוקראינה אינה החזית היחידה בה נלחמים הצדדים.

ברקע הלוחמה המעשית בשדה הקרב, ישנה חזית נוספת ומשמעותית בין המדינות, קרב משמעותי נוסף במלחמה הזו, הינו הקרב על התודעה ועל דעת הקהל העולמית, והוא ניטש בעוצמות רבות ברשתות החברתיות.

בטוויטר הרשמי של אוקראינה פרסמו לפני כמה שעות תמונה בה נראה היטלר כשהוא לוקח את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כבן חסותו, ובכך השוו האוקראינים את מעשיו של פוטין למעשיו של היטלר.

הציוץ הפך לויראלי וגרף עד כה כ-17 אלף תגובות, ומעל חצי מיליון לייקים, ולא פחות מרבע מיליון אנשים ברחבי הטוויטר שיתפו את הפוסט - צייצו את התמונה מחדש.

כזכור הציוץ מצטרף לדבריו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שאמר מוקדם יותר היום בנאום לאומה כי "רוסיה תקפה בצורה שפלה את המדינה שלנו, כמו שעשתה גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה", דבר שאילץ את רוסיה לענות באותו המטבע כשדובר הקרמלין אכן לא נשאר חייב ואמר כי רוסיה פועלת "לנקות את אוקראינה מהנאצים".

ולדימיר פוטין קרב טוויטר מלחמת אוקראינה רוסיה ממשלת אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד