ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
חזית נוספת

טוויטר מזהירה משתמשים מאוקראינה לאבטח את החשבון

חברת טוויטר פרסמה שרשור ציוצים הן באנגלית והן באוקראינית, והציעה טיפים לאלו שנמצאים באזורי סכסוך בסיכון גבוה. הומלץ למשתמשים לאבטח את חשבונותיהם

טוויטר מזהירה משתמשים מאוקראינה לאבטח את החשבון
אילוסטרציה צילום: unsplash

טוויטר הגיבה לפלישה הרוסית לאוקראינה שהחלה ברצינות לפנות בוקר יום חמישי עם עצות למשתמשים באזורי עימות כיצד לשמור על חשבונותיהם. החברה פרסמה שרשור ציוצים הן באנגלית והן באוקראינית, והציעה טיפים לאלו שנמצאים באזורי סכסוך בסיכון גבוה.

טוויטר קראה למשתמשים לחזק את אבטחת החשבון על ידי שימוש באימות דו-שלבי, סיסמאות ואישור פרטי דוא"ל ומספרי טלפון. החברה גם ממליצה למשתמשים שלה להשבית את נתוני מיקום הציוץ ולהימנע מחשיפת מידע אישי. טוויטר, פייסבוק ופלטפורמות מדיה חברתיות אחרות זכו לביקורת בשנים עברו על תגובותיהן למשברים פוליטיים וצבאיים בחו"ל. כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'. החברות הואשמו באיטיות התגובה למידע מוטעה ולתעמולה המופצת על ידי מדינות כמו רוסיה, סין וטורקיה.

טוויטר הודיעה שהיא שגתה כשמחקה כתריסר חשבונות שפרסמו מידע על תנועות צבא רוסיות. החברה הכחישה כי המחיקות היו תוצאה של קמפיין בוטים מתואם או דיווח המוני של משתמשים אחרים. "עקבנו באופן יזום אחר נרטיבים המתעוררים המפרים את המדיניות שלנו, ובמקרה זה, נקטנו בפעולות אכיפה על מספר חשבונות בטעות", אמר דובר טוויטר בהצהרה. "אנו בודקים במהירות את הפעולות הללו וכבר החזרנו באופן יזום את הגישה למספר חשבונות שנחסמו".

טוויטר מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד