כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

פרס 50 אלף דולר: יש לך מידע על רוצח הזוג החרדי?

רצח בני הזוג פיכוצקי ז"ל בפלורידה בוצע כנראה בידי שני אנשים • המניע לרצח לא היה שוד • במסיבת עיתונאים הבטיחה המשטרה: 50 אלף דולר למביא מידע שיוביל לפיענוח

צילום אילוסטרציה: ארכיון
צילום אילוסטרציה: ארכיון

51 אלף דולר - זהו הסכום אותו מציעה משטרת פלורידה למי שיביא מידע רלוונטי שיוביל ללכידת רוצח בני הזוג פיכוצקי ז"ל מטורונטו שבקנדה, שנרצחו בבית הקיט שלהם לפני כחודשיים.

במסיבת עיתונאים שערך אתמול (ד) מפקד המשטרה, הוא הכריז כי המשטרה תמשיך במאמצים ללכוד את הרוצח, וכי יש בידה מספר ממצאים.

המפקד הוסיף ואמר, כי מחקירת הרצח עולה כי בני הזוג נרצחו בחניקה, וכי הרצח בוצע כנראה על ידי שני אנשים. לדבריו, עדיין לא ברור המניע לרצח. מה שברור הוא שהמניע לא היה שוד, מאחר ומהבית בו שהו בני הזוג לא נלקח דבר.

לדברי המפקד, יש בידי המשטרה סרט וידיאו במעגל סגור של אחד השכנים, בו נראית אישה מבוגרת נכנסת אל בית הזוג שנרצח, דרך הדלת האחורית, כשבידה שקית. כעבור שעתיים נראית האישה יוצאת דרך הדלת האחורית, ללא השקית.

ניסיונות המשטרה לאתר את האישה עלו בתוהו, למרות שהמשטרה פרסמה את סרט הוידיאו ואת תמונת האישה.

מפקד המשטרה הבטיח סכום של 51 אלף דולר למי שיביא מידע שיוליך אל הרוצח. ילדיהם של בני הזוג, שהשתתפו אף הם במסיבת העיתונאים, אמרו כי חשוב להם שהרוצח ייתפס ויבוא על ענשו, כדי שיוכלו לסגור מעגל.

המשטרה חושדת כי הרוצחים היו אנשים שהכירו את בני הזוג. בני הזוג נמצאו כפותים לכיסאות וללא רוח חיים. דירת הנופש ממוקמת באיזור יוקרתי, אליו מגיעים נופשים בעיקר בימי החורף.

דוד פיכהולץ ואשתו רחל ז"ל השתייכו לקהילה החרדית 'שערי שמים' בטורונטו.
פלורידה רצח פרס כספי בני זוג חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד