ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
זו התוכנית הרוסית

האוקראינים טוענים: אנשיו של פוטין נמצאים בתוך העיר

אנשיו של פוטין נמצאים בתוך קייב, אם כי מיקומם ומספרם המדויקים אינם ברורים. בשעות הבוקר המוקדמות משרד ההגנה אמר לתושבים להכין בקבוקי תבערה כדי 'להדוף את הכובשים'. בנוסף לקייב, כוחות רוסים נצפו גם במחוזות וורזל, בוצ'ה, אירפן

האוקראינים טוענים: אנשיו של פוטין נמצאים בתוך העיר
ההרס באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

הכוחות הרוסיים, ככל הנראה, הגיעו מצפון-מזרח אוקראינה לקייב הבירה, חיילים ושריון רוסים נוספים מתקדמים לבירה מקונוטופ, במזרח, לאחר שעקפו את העיר צ'רניהיב שבה נתקלו בהתנגדות אוקראינית כבדה.

אנטון הרשצ'נקו, יועץ של שר הפנים של אוקראינה, אמר שהיום יהיה "היום הקשה ביותר" של המלחמה. התוכנית של הרוסים היא, שקייב תהיה מוקפת.

המודיעין האמריקני גורס שהתוכנית היא שכוחות מיוחדים רוסיים יתפסו שדה תעופה - ככל הנראה סיקורסקי או בוריספיל - שישמש לאחר מכן לטיסות כוחות גדולים בהרבה של עד 10,000 צנחנים שיסתערו על עיר הבירה.

תפקידם של הצנחנים יהיה להיכנס לעיר, למצוא את זלנסקי, שריו ואנשי הפרלמנט, ויאלצו אותם לחתום על הסכם שלום המחזיר את השליטה במדינה לרוסיה או למשטר בובות הנתמך על ידי מוסקבה - ולמעשה לסיים את המלחמה בלי שכוחות הקרקע של פוטין צריכים להשלים את המשימה הקשה והעקובה מדם של כיבוש המדינה כולה. המהלך עשוי להיות מלווה גם בהפצצה והתקפות חבלה על רשתות חשמל ותשתיות כדי לזרוע בהלה ולאלץ אנשים לברוח.

אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי ולדמיר פוטין קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד