י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא מאמינים בממשלה

הסקר שחושף: הפגנה נגד יוקר המחייה?

סקר חדש שמתפרסם בסוף השבוע האחרון מראה כי רוב העם בעד יציאה לרחובות להפגין נגד יוקר המחייה. מעל לשני שליש אינם מאמינים שהממשלה אכן רוצה להוריד את יוקר המחיה בישראל | 81% חושבים שהתוכנית שהציגו בנט וליברמן לא תסייע למצב

הסקר שחושף: הפגנה נגד יוקר המחייה?
סופר מרקט. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

רוב הציבור במדינת ישראל מפקפק באמינות של הכרזות הממשלה על כוונתם לפעול נגד יוקר המחייה, וסבורים כי יש לצאת לרחובות ולהפגין נגד יוקר המחייה, כך על פי סקר שמתפרסם ב"מעריב".

רוב מכריע בציבור, 79%, סבורים כי לנוכח יוקר המחיה הגואה הגיעה העת לצאת לרחובות, כמו במחאה החברתית של קיץ 2011. 12% מתנגדים לחידוש המחאה.

לפי הסקר, 67% מהציבור אינם מאמינים שהממשלה אכן רוצה להוריד את יוקר המחיה בישראל, למרות הצהרות שהשמיעו בנושא ראש הממשלה נפתלי בנט ושרי האוצר, הכלכלה, החקלאות ואחרים. מנגד רק 30% מהציבור נותנים אמון בהצהרת הכוונות של הממשלה, ול־3% בלבד אין דעה בנושא.

בסקר, שנערך ב־23 בפברואר השתתפו 512 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־3,020 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.

בנוסף 81% מהנשאלים סבורים שהתוכנית שהציגו ראש הממשלה ושר האוצר להתמודדות עם יוקר המחיה לא תסייע להם להתמודד עם המצב. כך עולה מסקר אחר שנערך על ידי קבוצת הייעוץ Tefen.

 

 

מחאה יוקר המחייה סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד