כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
איש הטנק חוזר

צפו: אזרח אוקראיני הדהים את העולם כשחסם בגופו כניסת טנקים רוסיים

הרוסים עומדים משתהים נוכח ההתעקשות העזה מצד האוקראינים לפלישה למדינתם | האוקראינים משיבים מלחמה עזה מהצפוי נוכח הפלישה הרוסית לשטחה | סיפורי גבורה רבים אופפים את אזורי הקרבות באוקראינה ואחד מהם הוא חזרתה של הדמות ההרואית של איש הטנק שחוסם בגופו כניסת משוריינים 

צפו: אזרח אוקראיני הדהים את העולם כשחסם בגופו כניסת טנקים רוסיים
חסם בגופו כניסת טנקים רוסיים צילום: רשתות חברתיות

איש הטנק גרסת המאה - 21: בתקשורת האוקראינית הופץ סרטון שעד מהרה הפך לוויראלי המתעד את עוצמת ההתנגדות והנחישות של האזרחים האוקראינים אל מול הפלישה הרוסית.

בתיעוד נראה אזרח אוקראיני עומד אל מול שיירה של כלי רכב משוריינים – עליהם היה הסימון Z המעיד על היותם רוסיים – ומנסה לחסום את דרכם. אחד מכלי הרכב הללו נראה סוטה מנתיבו כדי לעקוף את האיש, אך זה מנסה בכל זאת לחסום אותו וכנראה אף להיתלות על חזית הרכב, ללא הצלחה.

כלי התקשורת האוקראיני HB שפרסם את הסרטון בטוויטר צייץ: "אוקראיני רץ אל מתחת לציוד כבד של האויב כדי שהכובש לא יוכל לעבור".

לרבים שצפו בסרטון, הדמות הבודדת הניצבת יחידה אל מול טנקים שועטים, הזכירה להם את אחת התמונות המשפיעות בכל הזמנים - "איש הטנק" תמונה מפורסמת מאירועי ההפגנות ב-1989 בכיכר טיאננמן שבבייג'ינג, ובה נראה אדם אלמוני חוסם את דרכם של ארבעה טנקים סיניים. 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה טנק אזרח אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד