ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
הדוב הרוסי משתולל

פוטין קורא להפיל את ממשלת אוקראינה: "הם נרקומנים ניאו-נאצים"

בהתבטאויות בטלוויזיה הממלכתית הרוסית, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חזר על קריאתו לצבא אוקראינה להתפרק מנשקו המופעל במלוא העוצמה נגד חיילים רוסים. הוא גם קרא לצבא אוקראינה להפיל את הממשלה, אותה כינה "כנופיה של מכורים לסמים וניאו-נאצים"

פוטין קורא להפיל את ממשלת אוקראינה: "הם נרקומנים ניאו-נאצים"
ולדימיר פוטין/ולודימיר זלנסקי צילום: הדס פרוש/שלומי כהן, פלאש 90

"קחו את השלטון לידיים שלכם, קל לנו יותר להגיע איתכם להסכמה מאשר עם להקה של מכורים לסמים וניאו-נאצים", אמר פוטין ביום שישי בטלוויזיה הממלכתית הרוסית.

כפי שדווח, ביום שישי הקרמלין טען שהם פתוחים למשא ומתן עם אוקראינה, שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב אמר ביום שישי שרוסיה תנהל משא ומתן אם אוקראינה "תניח את נשקה". לברוב טען גם שלנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הוצעו הזדמנויות קודמות לנהל משא ומתן. אך האוקראינים אמרו לרוסיה שהם לא ינהלו משא ומתן תחת לחץ ועם תנאים לא הגיוניים.

מיכאילו פודוליאק, יועצו של הנשיא זלנסקי, אמר לסוכנות הידיעות 'רויטרס' כי אוקראינה בעד משא ומתן, אך לא עם תנאים לא מעשיים ממוסקבה.

"הפעולות האגרסיביות של הכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית הסלימו, המון טילים על ערי אוקראינה", אמר. "אנו רואים בפעולות כאלה רק ניסיון לשבור את אוקראינה ולאלץ אותה לקבל תנאים בלתי מקובלים".

ולדמיר פוטין ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד