י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אלפי רוסים נהרגו או נפצעו"

פולין הודיעה לאוקראינים: "אתם יכולים לבוא גם בלי דרכונים"

פולין הודיעה לאוקראינים כי הם יכולים לבוא לפולין גם ללא דרכונים: "פולין תקבל את כל אזרחי אוקראינה עם או בלי דרכון, גם לא מחוסנים, וגם עם חיות המחמד שלהם" נמסר מטעם ממשלת פולין

פולין הודיעה לאוקראינים: "אתם יכולים לבוא גם בלי דרכונים"
שוטרים בפולין צילום: Pixabay

גורם רשמי באוקראינה אומר שכ-3,500 חיילים רוסים נהרגו או נפצעו, אולקסי ארסטוביץ', יועץ לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, אמר כי כ-3,500 חיילים רוסים נהרגו או נפצעו עד כה בהתקפה של רוסיה על אוקראינה, והוסיף כי החיילים הרוסים לא התקדמו בהסתערותם על הבירה קייב. "אנחנו מכים את האויב סביב קייב. האויב לא זז בינתיים", אמר ארסטוביץ'. המספרים הללו לא אושרו על ידי גורם רוסי.

היום הודיעה פולין לאוקראינים כי הם יכולים לבוא לפולין גם ללא דרכונים: "פולין תקבל את כל אזרחי אוקראינה עם או בלי דרכון, גם לא מחוסנים, וגם עם חיות המחמד שלהם" נמסר מטעם ממשלת פולין.

בתוך כך יוטיוב השעתה מספר ערוצים רוסיים, כולל כלי תקשורת RT במימון המדינה, מיצירת הכנסות משירות הווידאו בעקבות מהלך דומה של הבעלים של פייסבוק. "לאור נסיבות יוצאות דופן באוקראינה, אנו משהים את יכולתם של מספר ערוצים לייצר כסף ביוטיוב, כולל מספר ערוצים רוסיים המזוהים עם הסנקציות האחרונות", נמסר בהצהרה של יוטיוב, המופעלת על ידי גוגל.

פולין אוקראינה גבול מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד