כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מפגין אופטימיות

הנשיא זלנסקי: "נילחם כמה שנדרש כדי לשחרר את ארצנו"

נשיא אוקראינה משוכנע שהנכונות, הסולידריות והאומץ של האוקראינים בהגנה על המדינה שברו את תרחיש הכיבוש של הקרמלין. "האוקראינים נמצאים על אדמת הולדתם והם לעולם לא יתנו אותה לאף אחד, הם לעולם לא יבגדו בה", אמר זלנסקי

הנשיא זלנסקי: "נילחם כמה שנדרש כדי לשחרר את ארצנו"
נשיא אוקראינה זלנסקי משגר מסר לעולם צילום: צילום מסך

"העם האוקראיני דוחה את הכובשים ויילחם ככל שיידרש לשחרור ארצנו", כך הדגיש נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בנאום לאזרחי אוקראינה.

"אנחנו דוחים את האויב. ואני רוצה לומר רק דבר אחד: נילחם כמה שצריך כדי לשחרר את ארצנו", אמר נשיא אוקראינה שציין כי "בקייב היה יום שמש יפהפה, שהכובשים ניסו להרוס, כמו כל דבר בהיסטוריה של ארצנו. אבל היום הוא היום הראשון לחייה של ילדה שנולדה בליל שבת במטרו של קייב, המשמש מקלט לאזרחים" אמר הנשיא במוצאי שבת.

"אם נולדים ילדים במקלטים, גם כשההפגזה המתמדת נמשכת, אין לאויב סיכוי במלחמת העם הזו", אמר זלנסקי. הנשיא משוכנע שהנכונות, הסולידריות והאומץ של האוקראינים בהגנה על המדינה שברו את תרחיש הכיבוש של הקרמלין.

"הנכונות של אוקראינה להגן על מדינתה, הסולידריות שלנו אחד עם השני והאומץ שברו את תרחיש הכיבוש של ארצנו. העולם רואה שהאוקראינים חזקים, כן, האוקראינים חזקים, האוקראינים הם אמיצים, האוקראינים נמצאים על אדמת הולדתם והם לעולם לא יתנו אותה לאף אחד, הם לעולם לא יבגדו בה", אמר זלנסקי.

"יש לנו חברים חזקים יותר מאויבים", והוסיף כי שוחח עם מנהיגי המדינות הידידותיות של אוקראינה בכל שעה ביום. התקשורת האוקראינית דיווחה כי תינוק נולד במטרו של הבירה בליל ה-26 בפברואר. לאמא ולתינוק שלום.

המלחמה באוקראינה נמשכת כבר שלושה ימים - ב-24 בפברואר הכריז נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על תחילת הפלישה לאוקראינה. הוטל חוק צבאי. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי חתם על צו על גיוס כללי.

ולדימיר זלנסקי נשיא אוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד