י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אירוח כפרי בקשת יהונתן

אירוח כפרי ברמת הגולן באתר דוגמת "קשת יהונתן" עשוי לספק לכם את הפתרון המושלם מכל הבחינות

אירוח כפרי בקשת יהונתן
אירוח כפרי צילום: קשת יהונתן

בשיתוף קשת יהונתן

רמת הגולן היא בהחלט אחד היעדים המתבקשים והאטרקטיביים ביותר עבור חופשה בארץ – חבל ארץ ייחודי ומרהיב ביופיו הכולל כמה מהנופים המרשימים ביותר במדינה, כמו גם לא מעט היסטוריה מרתקת ותרבות מקומית עכשווית. על מנת שכל נופש או טיול בגולן יהיה מושלם ויחזיר אתכם הביתה עם חוויה בלתי נשכחת ועם טעם של עוד, כדאי למצוא מקום אירוח טוב והולם, אשר גם ממוקם באזור טוב ברמה. אירוח כפרי ברמת הגולן באתר דוגמת "קשת יהונתן" עשוי לספק לכם את הפתרון המושלם מכל הבחינות.

מיקום מושלם ומקום מטופח ונעים - לינה ברמת הגולן בקשת יהונתן

כפר האירוח "קשת יהונתן" מהווה כאמור את המקום המושלם לאירוח כפרי בצפון ומקום לינה ברמת הגולן מכמה בחינות רלבנטיות שונות.

אחד היתרונות המרכזיים הוא כאמור המיקום. הכפר ממוקם במושב קשת שבמרכז רמת הגולן, ולכן בקרבת מקום לכל נקודה ברמה עצמה, כמו גם במרחק נסיעה קצר יחסית ממקומות הגובלים ברמה ומהווים יעד מתבקש לביקור דוגמת הכינרת, נהר הירדן והגליל העליון.

מקשת יהונתן ניתן להגיע בקלות ובמהירות יחסית לאתר החרמון (וכך להיות ראשונים במקום בבוקר, ולא לעמוד בתורים הארוכים אליהם נקלעים אנשים המגיעים לאתר מהמרכז), כמו גם לשלל המפלים והמעיינות הפסטורליים השונים שיש לגולן להציע. למעשה, ניתן להגיע ללא מעט נחלים, מפלונים ונקודות חמד מקסימות גם ללא נסיעה, במרחק הליכה נעימה וקצרה ממקום האירוח עצמו.

המקום עצמו מטופח, נעים מאוד לשהייה וכולל סידורי אירוח עבור משפחות, זוגות, קבוצות או כמה משפחות הנופשות יחד. כך, מציע המקום חדרים המיועדים גם למשפחות ברוכות ילדים וגם למשפחות קטנות יותר, כמו גם מתחם משותף לאירוח של כמה משפחות יחד (עד שבעה עשר אנשים  חווית קמפינג בתנאי חדרי אירוח ). בנוסף, כולל המקום גם מתחם קמפינג בו ניתן להקים אוהל, וליהנות משאר השירותים הנדרשים לחופשת קמפינג דוגמת מקלחות חמות, שירותים נקיים, מטבח משותף לבשל בו ארוחות וגם להתפנק בארוחות מוכנות במתחם חדרי האירוח הסמוך לקמפינג.

בנוסף לאירוח לחופשה, קשת יהונתן מציעה אירוח לאירועים משפחתיים של שבת חתן, בר/ בת מצווה, כולל חווית אירוח מפנקת, לינה בחדרי בית הארחה, קייטרינג משובח בתפריטים מגוונים, אולמות כינוס ותפילה. האירוח כולל פנסיון מלא בהיפוך ארוחות. בנוסף, האירוח כולל עיצוב חדר אוכל ועריכה מיוחדת, קבלת שבת חגיגית וסיורים מודרכים בתחום שבת.

אירוח כפרי ברמת הגולן המתאים גם עבור דתיים ושומרי מסורת

קשת יהונתן הוא מקום אירוח המתאים כמובן גם לשומרי מסורת, דתיים ואף חרדים. המטבח שבפינת הקמפינג, למשל, כשר למהדרין, והכפר כולו שוכן בתוך יישוב קשת – יישוב דתי, ירוק ופסטוראלי ביותר, בלב ליבה של הרמה. כמו כן, המטבח בחדר האוכל כשר למהדרין ובשבתות האירוח, כפי שהוזכר, כולל פנסיון מלא בהיפוך ארוחות. קיימת אפשרות להידור הכשר למחמירים ולמזון מותאם לאלרגנים שונים, צליאק וכו.

כאמור, גם בשבתות לא חסר מה לעשות בסביבה ובקרבת מקום, גם (ובמיוחד) עבור מי ששומר שבת ואינו נוסע ברכב – ביישוב בית כנסת במרחק הליכה, מקווה לנשים ולגברים ומסלולי טיולים נוחים ונעימים לכל המשפחה אליהם ניתן לצאת מהחדרים שלכם, בלי להיכנס כלל לרכב.

המיקום האטרקטיבי והקרבה למסלולי טיולים ואתרי תיירות ונופש רבים (נחלים, מעיינות, מפלים, אתר החרמון, הכינרת וכו') מאפשרים לטייל גם בשישי עד הצהריים, ולהגיע חזרה לחדרים הנוחים והמפנקים לקראת השבת. היכנסו למידע נוסף על אירוח לדתיים בשבת.

לסיכום, בחירה במקום האירוח המתאים במהלך השהייה ברמת הגולן יכולה להפוך את החופשה שלכם לחופשה המושלמת, ולדאוג כי היא תהיה חלומית מכל בחינה. הזמינו לינה במקום הנכון, ושאר החופשה והטיול כבר יתגבשו מעצמם.

למידע נוסף על אירוח ברמת הגולן בקשת יהונתן היכנסו לאתר הבית >>

אירוח כפרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד