כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא פחות מאלף

משנכנס אדר: מבצע משמח ב'דבי וולף'

דבי וולף מציגה מבצע נהדר לחודש אדר: הנחה של 1,000 שקל על חבילת הסרת שיער מורחבת

משנכנס אדר: מבצע משמח ב'דבי וולף'
מבצע בדבי וולף צילום: יח"צ

בחודש שמרבים בו שמחה, זו ההזדמנות שלנו לפנק את עצמנו במה שמשמח אותנו באמת. ואם כבר פינוק, אז כשהמחיר מושלם- השמחה מושלמת. דבי וולף מזמינה אותך לנצל את שאריות עונת החורף ולהנות מהטבה מיוחדת של 1,000 ₪ על חבילת הסרת שיער מורחבת.

הטיפולים ברשת דבי וולף מתבצעים ע"י מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור ומביאה לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, ובשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המעניקה מענה מדויק עם ניסיון של 32 שנה.

המיקום הגבוה של רשת מכוני דבי וולף כמובילה בתחום הלייזר בישראל נובעת משילוב מנצח של צוות מקצועי ומנוסה ומכשור מתקדם ובטוח. מרכיב נוסף הוא התאמת תוכנית טיפולים אישית בפגישה מקדימה עם אשת מקצוע מומחית. ההתאמה האישית של אופי הטיפול היא הדרך הנכונה להגיע לתוצאה מושלמת בתהליך נעים ומדויק. הפיקוח הרפואי הצמוד לכל אורך הטיפול מעניק ביטחון רפואי שהופך את המעטפת הטיפולית למושלמת.

נוסף על מחלקת הסרת השיער, ברשת מכוני דבי וולף מנעד רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה ביניהם טיפולי אפילציה, הזרקות מילוי, מזותרפיה, טיפולים באולטראסאונד, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: אקנה, נמשים, פיגמנטציה, קמטים, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד. מחלקת היופי מצטרפת גם היא אל המצוינות החרוטה על דגלי רשת המכונים דבי וולף.

סניפי דבי וולף: ירושלים - עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק - ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית - מרכז קסם ובמספר 1700-500-401.

דבי וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד