כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"חייבים לעזור להם"

כך מסייעים החרדים לכוחות האוקראינים. צפו

ארגון 'הצלה אוקראינה' פתח במערך סיוע לחיילים הלוחמים במחוז צ'רקסי, ומסייע בכל מה שהחיילים מבקשים, אוכל, שמיכות, כריות, ביגוד חם, וכל ציוד לוגיסטי שנדרש. תיעוד

כך מסייעים החרדים לכוחות האוקראינים. צפו
החרדים שמסייעים לכוחות האוקראינים צילום: הצלה אוקראינה

בעוד הלחימה בקייב נמשכת, ארגון 'הצלה אוקראינה' פתח במערך סיוע לחיילים הלוחמים במחוז צ'רקסי, ומסייע בכל מה שהחיילים מבקשים, אוכל, שמיכות, כריות, ביגוד חם, וכל ציוד לוגיסטי שנדרש.

נכון לשעה זו, בעוד הלחימה נמשכת, חיילים אוקראינים מתארגנים לקראת מערכה נוספת במחוז צ'רקסי, שם זוכים לסיוע של צוות "הצלה אוקראינה" בציוד חיוני: מזרנים, גלוני מים ושמיכות וגנרטורים.

היהודים עוזרים לחיילים האוקריאנים | הצלה אוקראינה

מנכ"ל הצלה אוקראינה שלמה רוזיליו אומר ל'בחדרי חרדים' כי "אנחנו צופים שתהיה לחימה עזה ביממה הקרובה והמיקוד בשלב זה נעשה בסיוע ללוחמים המחזיקים את השליטה הביטחונית באזור".

שלומי אלישע סמנכ"ל הצלה אוקראינה אומר ל'בחדרי חרדים' כי אי אפשר לעמוד מנגד: "אנחנו אמנם לא נלחמים עם נשק מול הרוסים, אבל הצבא האוקראיני מקבל מאיתנו מה שאנחנו יכולים לעזור, אנחנו חייבים לעזור להם, יש שם הרבה חיילים יהודים שנלחמים, אני הזמנתי כמה מהחיילים היהודים לאומן אחרי המלחמה, שיבואו קצת להתאושש, אנחנו מתפללים בציון של רבי נחמן מברסלב כל יום, ממש זועקים להצלה ולהפסקת המלחמה".

הצלה אוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד