ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
השקת כרך חדש

הרב אריאל: "צעירים מסתמכים על זקנים, וזקנים על זקנים מהם"

עם צאת הכרך השני של סדרת 'אהלי הלכה' הרב יעקב אריאל פרסם מכתב ברכה ובו כתב: "זו דרכה של תורה, שצעירים מסתמכים על זקנים, וזקנים על זקנים מהם", זאת בצל המכתבים נגד הרב מלמד

הרב  אריאל: "צעירים מסתמכים על זקנים, וזקנים על זקנים מהם"
Oren Nahshon / FLASH90

ספר שני בסדרת ספרי ההלכה החדשה 'אהלי הלכה' יצאו לאור לקראת חג הפורים. מדובר בסדרה שמטרתה היא להיות חלופה לסדרת 'פניני הלכה' של הרב אליעזר מלמד בציבור הדתי.

עורך החוברת הוא הרב מאיר בראלי, רב הישוב עשהאל. במערכת חברים הרב בן ציון אלגזי, ראש ישיבת רמת גן, הרב יהודה עמיחי, ראש מכון התורה והארץ, והרב דודי דודקביץ', ראש ישיבת יצהר ורב הישוב.

הרב יעקב אריאל פרסם מכתב ברכה לחוברת החדשה "אהלי הלכה", שתעסוק בהלכות פורים. "לכבוד הרב מאיר בראלי, וצוות העוסקים בבירור ההלכות וכתיבתן ב'אהלי הלכה'. שלום רב לאוהבי תורתך. יישר כוחכם על עבודתכם הגדולה בבירור ההלכות, פסיקתן והסברתן בסגנון השווה לכל נפש".

"התייחסתם גם לשאלות חדשות העולות על הפרק, יגעתם וחיפשתם בספרי הפוסקים האחרונים, ומצאתם הכרעות בשאלות אלו. ציינתם את המקורות לכל פסיקה, על מנת שכל מי שמעוניין לדעת על מי אתם סומכים, יוכל לעיין במקור וללמוד על מה הוא מסתמך".

"זו דרכה של תורה, שצעירים מסתמכים על זקנים, וזקנים על זקנים מהם. כולם רואים את עצמם אחראים להמשך רצוף של התורה, מסיני ועד לעתיד לבוא. יישר חילכם לאורייתא, ואני מאחל לכם שתזכו להפיץ את עמל תורתכם ברבים ולזכות את עם ישראל בלימוד הלכה למעשה, לשמור ולעשות ולקיים".

הרב יעקב אריאל הרב מלמד ספר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד