י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תעמולה או מקרה אמיתי?

האוקראינים טוענים: הצבא הרוסי ירה למוות בשני ילדים, בהם תינוק

הצבא הרוסי ירה למוות במשפחה אוקראינית שנסעה ברכבה בעיר חרסון, כולל שני ילדים, שהצעיר שבהם, תינוק בשם איוונקו, רק ​​בן חודש וחצי שנורה בראשו 

האוקראינים טוענים: הצבא הרוסי ירה למוות בשני ילדים, בהם תינוק
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

התקשורת האוקריאנית טוענת: הצבא הרוסי ירה למוות במשפחה אוקראינית בעיר חרסון כולל שני ילדים, שהצעיר שבהם, תינוק בשם איוונקו, רק ​​בן חודש וחצי שנורה בראשו.

דניס פדקו, שהוריו ואחייניו נורו למוות על ידי חיילים רוסים בדרכם החוצה מהכפר וסלה, סיפר על כך לתקשורת המקומית. "זה קרה ביום הראשון של המלחמה (24 בפברואר), כוחות רוסים כבשו את העיירות קחובקה ואת וסלה, היכן שהיו קרובי משפחה שלנו. אבי נסע לחרסון לקחת את אשת אחי וילדיו, כי אחי היה שוטר והיה בתפקיד. ואז, יחד עם קרובי משפחה מווסלי, נסענו דרך תחנת הכוח ההידרואלקטרית בשתי מכוניות, והראשונה עברה בשלום, והשנייה, שבה היו ההורים שלי ושני הילדים של אחי, סופיקה בת 6 שנים, ואיוונקו, רק בן חודש וחצי, נעצר והם נורו למוות", אמר פדקו.

הוא הוסיף שהטרגדיה אירעה בסביבות השעה 16:00, "נורתה ירייה, הרכב עצר, אמא שלי התחילה לצעוק איך זה אפשרי ויש ילדים באוטו. ואז הדלת נפתחה, שמעתי את מכשירי הקשר של הצבא הרוסי. הקטן בכה הרבה, היריות הראשונות נורו, הם הרגו את הילד, ירו בראשו. ואז שוב היו מקלעים והם הרגו את כולם. ולא יכולתי לעשות שום דבר", אמר פדקו.

האיש סיפר כי התקשר לדודתו שנסעה ברכב הראשון, הם חזרו ולקחו גופות של קרובי משפחה, שלפו אותם מהמכונית ולקחו אותם לבית החולים, גופות ההרוגים נלקחו מבית החולים תוך יממה וקרובי משפחה העבירו אותן לחדר המתים. כעת הם ייקברו בעיירה נובה קחובקה.

מלחמת אוקראינה רוסיה משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד