כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לא נראה כמו מחבל"

נאצי בנה תת-מקלע כדי "להילחם במלחמה נגד יהודים"

נאצי שהחל לבנות תת-מקלע תוצרת בית בחניה שלו על מנת "למלא את שליחותו" במלחמת דת נגד יהודים ויעדים אחרים של טרוריסטים מהימין, עמד לדין על כך

תת מקלע מאולתר קרלו, אילוסטרציה
תת מקלע מאולתר קרלו, אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט בברמינגהם אנגליה הרשיע את בן סטיילס לאחר שפרסם בקבוצת חברים בשם "Kill All the Jews" (להרוג את כל היהודים) ותיאר לחברים את השואה כ"הולואקס" (המצאה) והוסיף: "אני מקווה שהשואה תהיה אמיתית בפעם הבאה"

התובעים טוענים כי הצעיר בן ה-24, בעל תואר בהנדסה ממכללת וורוויקשייר, אמר לחברו שהוא "רק מתכונן כמה שיותר למלחמה" ושלח תמונה של מסך הנעילה של הטלפון שלו עם תמונות של צלבי קרס עליו.

בבית המשפט התברר כי ב-2019 בעקבות מתקפת הטרור בקרייסטצ'רץ', ניו זילנד, הוא אמר: "בדיוק חזרתי מניו זילנד - זה הפך אותי לסופר גזעני. ואז זה קרה והיה לי יום טוב".

התובע מתיו ברוק אמר ביום שישי האחרון: "כשכולכם נכנסתם לבית המשפט, והסתכלתם על הנאשם, אולי חשבתם לעצמכם 'מעניין על מה הוא עומד למשפט?' "אמרו לכם שזה משפט טרור, אני לא יודע, אבל אני חושד שאולי זה הפתיע אתכם כי רובנו חושבים באופן לא מודע בסטריאוטיפים, ואני חושד שהנאשם, בן סטיילס, לא נראה כמו שציפיתם שמחבל ייראה, בכל המשפטים, חבר המושבעים מתבקש לשים סטריאוטיפים בצד אחד, ולהכריע בתיק על פי הראיות שהם שומעים. המקרה הזה לא שונה לחלוטין".

התובע ברוק אמר שחיפוש משטרתי בחניה של הנאשם בלימינגטון בעיר ברמינגהאם, מצא את החלק התחתון והחלק העליון של תת-מקלע תוצרת בית, כמו גם חלקים ריקים שנרכשו בחנות לצד מדריכים ש"הראו לקורא כיצד להמיר כדורים ריקים לתחמושת חיה פעילה".

התובע אמר כי השוטרים חשפו גם מדריך כושר נאצי וספר שכותרתו: "משפחת ה-SS מדי שנה - חגיגות של משפחת ה-SS". ברוק המשיך: "במקרה זה, הראיות יוכיחו שהנאשם, בן סטיילס, האמין לחלוטין באידיאולוגיה ימנית קיצונית, זו האידיאולוגיה המעוותת של הנאצים והעליונות הלבנה".

כשהמשטרה ערכה חיפוש בביתו ב-15 בפברואר בשנה שעברה, הם גילו שהוא פעל בקפידה ובזהירות אחר ההוראות באחד מהמדריכים הללו, והוא היה בדרכו להכנת תת מקלע תוצרת בית והתחיל לייצר תחמושת, הוא גם כתב מניפסט (פלייאר) 'פועלים למימוש שליחותי', ו'אני נגד היהודים' ותכנן לפגוע יחד עם אנשי ימין קיצוני במספר מקומות.

גזר דינו יינתן במועד מאוחר יותר.

תת מקלע ניאו נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד