כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תקיפת המורה הערבייה: שני חשודים הסגירו עצמם

חקירת תקיפת המורה הערבייה בירושלים נמשכת: במהלך הלילה הסגירו עצמם שני קטינים נוספים • בשבוע שעבר נעצר קטין בעורבות בתקיפה - ושוחרר למעצר בית

אילוסטרציה, צילום: פלאש 90
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

במהלך הלילה, הסגירו את עצמם במשטרת מרחב מוריה בירושלים, שני חשודים נוספים - קטינים - בתקיפת המורה הערבייה בשבוע שעבר בשכונת קריית משה מירושלים.

בשבוע שעבר, בלילה שאחרי תקיפת המורה, נעצר קטין בחשד למעורבות בתקיפה, אך למרות בקשת המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו בארבעה ימים, הורה בית משפט השלום בירושלים כי הנער ישוחרר למחרת למעצר בית עד לסוף השבוע.

בתגובה להחלטת השחרור אמר סניגורו, עו"ד דוד הלוי, מטעם עמותת 'חננו': "אני שמח שבית המשפט הורה לשחרר את מרשי, הנער הינו קטין ללא כל עבר פלילי, בחקירתו הודה בחלקו, המאוד מינורי, בתקרית ושיתף פעולה עם חוקריו".

עוד תקיפת ערבים: קטין נעצר; ישוחר מחר למעצר בית

השניים שהסגירו את עצמם הלילה, יובאו הבוקר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בבירה, ובמשטרה מציינים כי חקירתם נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

בהערכת מצב שקיים המפכ"ל רב ניצב יוחנן דנינו בשבוע שעבר, התייחס לרצף האירועים המתרחשים לאחרונה על רקע לאומני או גזעני במקומות שונים ברחבי הארץ, ואמר כי אסור לעבור לסדר היום על אירועים שכאלה "מדובר בתופעה נפשעת ובזויה".

"משטרת ישראל פעלה בנחישות בכל האירועים האחרונים, עצרה את החשודים המעורבים ואנו נמצה מולם את החקירה ואת מלוא חומרת בדין, זו התשובה הנצחית שלנו לכל גילוי וביטוי של גזענות, זו הדרך שצריך לטפל כדי לבער".
תקיפה מורה ערבייה שני חשודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד