ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרבנים לבנט: "פתח באופן מידי מו"מ עם החרדים"

הרב אליקים לבנון והרב שמואל אליהו במכתב לראשי הבית היהודי: "עם כל הפער בדיעות ובמעשים, כולנו תומכי תורה ומצוותיה. אנו פונים אליכם - פתחו מו"מ עם החרדים"

הרב שמואל אליהו. צילום: פלאש 90
הרב שמואל אליהו. צילום: פלאש 90

שניים מחשובי רבני הציונות הדתית, רב השומרון הרב אליקים לבנון ורב העיר צפת הרב שמואל אליהו, יוצאים הבוקר (ב) בקריאה פומבית לראשי הבית היהודי, לפתוח במשא ומתן מיידי עם המפלגות החרדיות.

הקריאה הפומבית מתפרסמת היום, לאחר שבימים האחרונים פעלו הרבנים, הנחשבים לתומכים מובהקים של 'הבית היהודי', מאחורי הקלעים, בנסיון לייצר אחדות בין הציבורים.

במכתב הגלוי, שהופנה לראשי מפלגת 'הבית היהודי', נכתב בין השאר: "הננו באים להביע בפניכם את דאגתנו ממהלך המו"מ הקואליציוני, מהתנהלות של נתק מול המפלגות החרדיות.

"עם כל הפער שיש בדיעות ובמעשים, אחרי הכל, הננו כולנו, אנו והם כאחד, תומכי תורה ומצוותיה. הננו פונים אליכם בקריאה ברורה: פתחו במו"מ מיידי עם המפלגות החרדיות!

"אנו ערים לביטויים הקשים והעולבים היוצאים מפיותיהם של חברי הכנסת של המפלגות הללו. אך בענין זה, אנו צריכים לנהוג כ'נעלבים ואינם עולבים'. אין ענין לנהוג 'מידה כנגד מידה'. יש לראות את תועלת כבוד התורה, ומתוך כך גם כבוד ארץ ישראל. כיצד נחנך את ילדינו לאהבת ישראל, אם ראשי מפלגתנו נוהגים באופן שונה?! דברינו יוצאים מהלב, הננו מאמינים שיכנסו ללבבות".
הבית היהודי רבנים מכתב חרדים משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד