י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על מה שוחחו?

הסתגרו ביחידות: הרבי הגיע לנחם את אחיו

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק הגיע בצהריים לנחם את אחיו האדמו"ר מתולדות אהרן היושב שבעה על פטירת רעייתו הרבנית ע"ה, כמה זמן ארך הניחום? וכמה זמן הסתגרו בארבע עיניים? 

הסתגרו ביחידות: הרבי הגיע לנחם את אחיו
הרבי מתולדות אברהם יצחק בדרכו לניחום צילום: שלום קרויס

היום (שני) בצהריים הגיע האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק לניחום אבלים אצל אחיו האדמו"ר מתולדות אהרן היושב שבעה על פטירתה של רעייתו הרבנית הינדא קאהן ע"ה.

הרבי הגיע לבית האדמו"ר ברחוב שבטי ישראל בירושלים, במקום נראו גם האחים האדמו"ר מנחלת אהרן והגאון רבי משה קאהן ראש ישיבת תולדות אהרן וכן הרה"צ אב"ד קאלוב ארה"ק חתן האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק ובני וחתני האדמו"ר.

האדמו"רים שוחחו על ייחוסה הרם של הרבנית ע"ה וכן סיפורי גדלות על מעשיה הטובים, לאחר 20 דקות של שיחה נסגרו האדמו"רים מתולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק לשיחה בארבע עיניים במשך ארבעים דקות. 

כזכור, אמש דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' בכי הרבנית מתולדות אברהם יצחק אפתה חלות במיוחד עבור משפחת האבלים בתולדות אהרן, ובמיוחד אפתה 'רעבישע חלות' עבור גיסה האדמו"ר מתולדות אהרן, וכן שלחה במיוחד חלות עבור כל בני האדמו"ר לשבת קודש. 

גם במסע הלוויה ביום חמישי השתתף הרבי מתולדות אברהם יצחק, שהורה לכלל החסידים להגיע גם הישיבה של החסידות מביתר הגיעו ללוויה והאדמו"ר בעצמו השתתף בכל מסע הלוויה כשהאזין לכל ההספדים שנמשכו כמה שעות, וכן נסע עד לבית החיים בהר הזיתים שם השתתף בקבורה, והיה הראשון לנחם את אחיו אחרי הקבורה. בקו החסידות של תולדות אברהם יצחק אף אמרו לראשונה את השם 'תולדות אהרן' עם פטירתה של הרבנית ע"ה. 

תולדות אהרן תולדות אברהם יצחק ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד