כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
זכויות רבות

"עד פורים אתם יכולים לזכות במאה אלף דולר"

בסוף השבוע הבא יסגרו הקווים, והמכירה הסינית השנתית של עזר מציון תגיע לסיומה • בין המשתתפים תתקיים הגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, 160 אלף שקלים לרכב יוקרתי, כתיבת ספר תורה, וחופשות משפחתיות יוקרתיות באירופה

"עד פורים אתם יכולים לזכות במאה אלף דולר"
דולרים במזומן צילום: FREEPIK

לא תאמינו, אבל אתם יכולים לזכות במאה אלף דולר עוד לפני פורים: בעוד פחות משבועיים הקווים יסגרו והמכירה הסינית של עזר מציון תגיע לסיומה. מאות אלפי משתתפים כבר ממתינים במתח על מנת לשמוע האם זכו באחת מעשרות ההגרלות על מגוון פרסים שווים במיוחד. עבור מי שעדיין לא הצטרף, מדובר בהזדמנות אחרונה לקחת חלק במכירה הסינית, שמציינת השנה 13 לקיומה, לזכות בגדול, ולהציל חיים.

לחצו כאן כדי להיכנס להגרלה הגדולה ותזכו להציל חיים>>>

"אני קורא לציבור לקחת חלק בזכות העצומה של הארגון, לזכות בזה ובבא" אומר יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק. "יש לכם הזדמנות מיוחדת להיות שותפים מלאים איתנו, עם עזר מציון, בכל החסדים, הפעולות להצלת חיים, הסיוע במחלקות הקורונה, הסיוע לחולים, קשישים ובני משפחותיהם. יש כאן מסורת של 13 שנים של הצלת חיים. בזכותכם ניצלו חייהם של רבים. אני קורא לכם ידידי עזר מציון, תמשיכו לזכות!"

"הכסף שלכם יכול לחולל דברים נפלאים ולהציל חיים. בשביל הציבור כולו מדובר בהגרלה שווה" מוסיף הרב צ'ולק "בשביל אלפי חולים זה הצלת חיים ממש".

ההגרלה הסינית של עזר מציון, שמציינת השנה 'בר מצווה', 13 שנים מאז שהתחילה, כוללת מגוון פרסים מפתיעים. החל מהגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, הגרלה על כתיבת ספר תורה מהודר ותהלוכת הכנסת ספר תורה, 160 אלף שקלים לרכישת רכב, תשלום משכנתא למשך שנה, 40 אלף שקלים לעיצוב הבית במתחם דיזיין סיטי, חופשות קיץ מפנקות באירופה, דלק לשנה, 20 אלף שקלים במזומן, 18 אלף שקלים לצרכי שבת ויום טוב, 18,000 ש"ח בהצורפים, מטבח חדש, פינות אוכל, ספריות - וזה רק על קצה המזלג.

מחיר כרטיס בודד למכירה הסינית הוא 45 ש"ח, אולם המחיר יורד משמעותית ככל שנרכשים כמות גדולה יותר של כרטיסים. בקניית 10 כרטיסים המחיר יורד ל-19.5 לכרטיס, בקניית 30 כרטיסים המחיר יורד ל-13.3 שקלים בלבד לכרטיס, ובחבילה החלומית, בקניית 300 כרטיסים, המחיר צונח ל-7.2 בלבד לכרטיס.

מחיר ההשתתפות בהגרלה על הכספת של המאה אלף דולר, הוא 45 שקלים לכרטיס בלבד! רוכשי ה"חבילה הכדאית" (30 כרטיסים), "החבילה היוקרתית" (100 כרטיסים) ו"החבילה החלומית" (300 כרטיסים) מקבלים במתנה גם את הזכות להשתתף בהגרלה על הכספת!

בעזר מציון לא מחכים שתזכו, ועוד לפני ההגרלה, מעניקים לכם מתנות יקרות ערך. לרוכשי ה"חבילה היוקרתית" ניתנת מתנה לבחירה, מארז סירים ומחבתות מבית סולתם או מקרן קול סאונד בר עוצמתי. ב"חבילה החלומית" ניתנת מתנה לבחירה, זוג סטים של מצעי כיתן 100 אחוז כותנה, או סט מזוודות קשיחות של SWISS.

בעזר מציון מציינים את ההתלהבות יוצאת הדופן של הציבור לרכישת כרטיסים כבר עם תחילת המכירה, כאשר השנה לרגל השנה ה-13 נרשמת הירתמות יוצאת דופן מצד הציבור להמשיך ולהיות חלק ממיזם הצלת החיים הגדול בעולם, ולהרחיב את העשייה הברוכה של עזר מציון למען החולים ובני משפחותיהם.

כדי להמשיך את העשייה למען לחולים ולבני משפחותיהם, עזר מציון זקוקה לשותפות שלכם. לאורך כל השנתיים האחרונות, כאשר גלי הקורונה העמיסו שוב ושוב על המחלקות, בעזר מציון המשיכו להעניק לחולים, לקשישים, לאנשים עם מוגבלות ולמתמודדים עם בעיות נפשיות, עזרה ומעטפת שרותים מקצועיים והתנדבותיים שסייעו להם בהתמודדות. בנוסף מאגר מח העצם זכה להציל עד כה חיים של למעלה מ-4100 איש.

דווקא עכשיו זה הזמן לפתוח את הלב לעזר מציון, ולחזק את הפעילות של הארגון שעומד לצידם של מי שכה זקוקים לו. לאפשר לארגון להתרחב עוד ועוד, ולספק סיוע נוסף, ברוחב לב, לחולי הסרטן ובני משפחותיהם, לקשישים ולמשוקמי נפש, ולהרחיב את פעילות מאגר מח העצם הלאומי, ולהיות שם, עבורם, עבורכם, עבורנו.

לחצו כאן כדי להיכנס להגרלה הגדולה ותזכו להציל חיים>>>

עזר מציון הגרלה סינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד