י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תוקף את הממשלה

נתניהו בהתייחסות ראשונה למלחמה באוקראינה: "לדבר פחות"

ראש האופוזיציה נתניהו התייחס בישיבת הסיעה למלחמה בין רוסיה לאוקראינה ותקף את הממשלה. "לצערי אנחנו שומעים בימים האחרונים יותר מדיי התבטאויות מיותרות ויותר מדיי תחזיות כוזבות. אני קורא לממשלה לנהוג באחריות"

נתניהו בהתייחסות ראשונה למלחמה באוקראינה: "לדבר פחות"
בנימין נתניהו בסיעת הליכוד צילום: ישי ירושלמי

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתייחס לראשונה למלחמה בין אוקראינה לרוסיה שמסעירה את העולם, תוך שהוא תוקף את הממשלה ואומר כי היא צריכה לדבר פחות ולעשות יותר למען היהודים והישראלים שנותרו באוקראינה.

"אלה ימים רגישים ומורכבים בזירה העולמית. בימים כאלה ראוי לנקוט במשנה זהירות. לצערי אנחנו שומעים בימים האחרונים יותר מדיי התבטאויות מיותרות ויותר מדיי תחזיות כוזבות. אני קורא לממשלה לנהוג באחריות", פתח ראש האופוזיציה בדברים שאמר בסיעת הליכוד.

נתניהו קרא לממשלה "לדבר פחות על מה שלא צריך לדבר בו ולעסוק הרבה יותר באיום הקיומי באמת לביטחוננו, וזה כמובן החזרה של איראן בזמן הקרוב להסכם הגרעין המסוכן. דווקא בעניין הזה לפיד ובנט לא אומרים כלום ולא עושים כלום".

כזכור, בעוד שר החוץ יאיר לפיד גינה את רוסיה על הפועלות שלה נגד רוסיה, בנט שידר קול מתון יותר ואף שוחח אתמול עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וביום שישי עם נשיא אוקראינה במטרה לתווך בין הצדדים.

מלחמת אוקראינה רוסיה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד