כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המלצות למתגייס החרדי: "להצהיר על הרג ערבים"

גולש בפורום 'בחדרי חרדים' הנפיק מדריך למתגייס החרדי שהפך ללהיט ברשת • בין ההמלצות: חתונה מוקדמת ודרישות כשרות מופרזות • וגם: להצהיר כמה טוב שרבין נרצח

המלצות למתגייס החרדי: "להצהיר על הרג ערבים"

בזמן שבו מתווה גיוס בחורי הישיבות הולך ומתגבש, מופץ ברשת האינטרנט 'מדריך למתגייס החרדי'.

מדובר במסמך שהופץ על ידי הגולש 'שטיקלתיירה' בפורום 'בחדרי חרדים' והפך במהרה ללהיט ברשת. המסמך נכתב בציניות רבה ומופיעות בו שורה ארוכה של עצות שנועדו לסייע לבחורי ישיבות שייאלצו להתגייס לשורות צה"ל "להתחמק מרוע הגזירה".

ההמלצה הראשונה עמה פותח הכותב עבור בני הקהילות מסוימות שנהוג בהם להינשא בגיל צעיר היא "להתחתן מוקדם", זאת כדי ש"העול הכלכלי יכריע את הצבא".

בהמלצה ה-2 ממליץ כותב המדריך שלא לוותר על "קוצו של יוד" בהכשרים. באותו הקשר הוא מספר: "המ"פ שלי ננזף על זה שלא אושר לי להכניס אוכל כשר ונורמלי מבחוץ".

"תשמיעו בקול דיסקים של מחזירים בתשובה. זה מחרפן את המורעלים על הצבא", הוא כותב. "אל תתפתו נוכח חיוכים או סגנון התנהגות שכאילו מבין אתכם. בחדרים של הסגל הפיקודי יתחרו בניהם מי יצליח לעבוד עליכם".

עוד בשורת ההמלצות: "סרבו לבוא במגע עם נשים ותלו זאת בסיבות דתיות, אל תסכימו למסגרות זמן שקיבעו לכם את משך התפילות. תתפללו בכוונה כמו שנהוג בקהילה שלכם, כולל הלכה יומית רבע שעה, ודף מוסר חצי שעה שבלעדיו אסור להתחיל את היום".

כמו כן, הוא מייעץ ש"בכל הרצאה נאום או מסדר תקפידו לבקש את רשות הדיבור ולשאול שאלות שלא קשורות לתוכן הנאמר ("יש מצב שבכל הצבא יהיה הכשר מהדרין"? או "מתי כבר יביאו לנו רב אמיתי לדרשה" וכד'). אל תסכימו בשום אופן ש"רב" צבאי ידרוש בפניכם אם הוא לא חרדי! בשום אופן!".

על פי המדריך למתגייס, על החייל החרדי לסרב באופן מוחלט להשתתף "בטקסים ציוניים מובהקים". כמו כן, הוא מציע להרבות במריבות עם חיילים דתיים וחילוניים על שירים וספרים חיצוניים.

"אל תשכחו להצהיר לפני הגיוס", הוא מצהיר, "שאתם רוצים להרוג כמה שיותר ערבים ושבאופן כללי רבין היה זבל וטוב שמת".

בסיום המדריך חותם הכותב בברכת הצלחה. תוך שהוא מצהיר כי במידה ויהיה גיוס כפוי של חרדים למסגרות לא מתאימות הוא יוציא חוברת נוספת "בסגנון החוברת של הימין הקיצוני על חקירות השב"כ".
גיוס צה''ל מדריך להיט חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד