כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"לא על מנת להתגושש"

גדולי ישראל הורו: אלפי בנות הסמינרים יתעמתו עם הרפורמים

בהוראת גדולי ישראל שר התורה הגר"ח קניבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין עשרות אלפי תלמידות הסמינרים יגיעו ביום שישי, לתפילת ראש חודש בכותל, כדי למנוע את הפרובוקציה הרפורמית. "בנות הסמינרים לא יבואו חלילה על מנת להתגושש"

גדולי ישראל הורו: אלפי בנות הסמינרים יתעמתו עם הרפורמים
מחאה נגד הרפורמים בכותל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ביום שישי הקרוב מתכננים להגיע עשרות פעילי הרפורמים והקונסרבטיבים לפרובוקציה החודשית בכותל, הפעם עם חיזוק של רבני התנועות שיגיעו עם ספרי תורה, מולם יתייצבו אלפי בנות סמינרים שיגעו בהוראת גדולי ישראל.

בהוראת גדולי ישראל שר התורה הגר"ח קניבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין עשרות אלפי תלמידות הסמינרים יגיעו ביום שישי, לתפילת ראש חודש בכותל, כדי למנוע את הפרובוקציה, "בנות הסמינרים לא יבואו חלילה על מנת להתגושש, אלא להתפלל ולזעוק כנגד המבקשים לשלוח יד במקום הקדוש, כנגד ההלכה המסורה לנו מדור לדור", נמסר מהמארגנים.

התוכנית של הרפורמים והקונסרבטיבים היא להגיע עם ספרי תורה למקום בניגוד לתקנות, יחד איתם ייתכן ויגיעו חברי הכנסת הרפורמים גלעד קריב ואלון טל, שאלה בעבר השתמשו בחסינות חברי הכנסת והכניסו ספרי תורה.

בימים האחרונים פעלו בבית הנשיא וכן הנשיא יצחק הרצוג בעצמו כדי להרגיע את הרוחות ולמנוע את העימותים הפיזים שבוודאי היו מגיעים לו חברי הכנסת מהסיעות החרדיות היו מגיעים למנוע בגופן את הכנסת ספרי תורה לרחבת הכותל.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי גם בארגון ליב"ה שמגיעים מידי ראש חודש לרחבת הכותל צפויים להכפיל את מספר האוטובוסים שיגיעו בראש חודש הבא ויביאו פעילים רבים לרחבה

ליב"ה רפורמים הכותל המערבי הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד