י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זירה נוספת

לחימת סייבר: האקרים מאיימים לגנוב כסף מהרוסים

קבוצה של אקרים המכנים את עצמם 'אנונימוס', הזהירה את תושבי רוסיה כי הכספים מכרטיסי האשראי שלהם עשויים להיות מועברים לחשבונות של כוחות הביטחון של אוקראינה | במשרד האוצר האוקריאני הודיעו כי המידע נמצא בבירור

לחימת סייבר: האקרים מאיימים לגנוב כסף מהרוסים
אילוסטרציה צילום: pexels

המלחמה נגד רוסיה נמשכת גם במישור הטכנולוגי. בעוד הרוסים מנסים להכריע את האוקראינים בשטח המדינה, האקרים מאיימים על האזרחים הרוסים.

משרד הטרנספורמציה הדיגיטלית של אוקראינה מדווח כי האקרים אנונימיים הזהירו את הרוסים כי ניתן להעביר כסף מהחשבונות שלהם לכוחות הביטחון של אוקראינה.

"פנייה חדשה מאת אנונימוס! אם הרוסים לא יעצרו ב-3 במרץ, הכספים מהכרטיסים שלהם יועברו לחשבונות הצבא האוקראיני", נכתב בהודעה.

במשרד האוצר אומרים כי המידע נמצא בבירור. הקבוצה של האקרים הבינלאומית הצהירה במהלך היום כי חבריה פרצו לאתרים של מספר כלי תקשורת רוסיים. בין היתר TASS, RBC, Fontanka, Izvestia וקומרסנט וכן הפילו כמה אתרים רוסיים כולל אתר הרשמי של הקרמלין.

ב-72 השעות האחרונות, קבוצת הפריצה הבינלאומית אנונימוס סגרה 1,500 אתרים בבעלות סוכנויות ממשלתיות. בנוסף ערוצי תקשורת ממלכתיים, בנקים וחברות ברוסיה ובבלארוס. נאסרו במדינות האיחוד האירופי.

מתקפת האקרים אנונימוס מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד