ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
היטלר קם לתחייה

האם העולם חווה את המהלכים של טרום מלחמת העולם השנייה?

האוקראינים שמו להם למטרה מרכזית בפלישה הרוסית לארצם להכניס לתודעה ולהזהיר את העולם מפני מעשיו של פוטין שזהים למעשיו של היטלר | החשבון הרשמי של משרד ההגנה האוקראיני פרסם תמונה המשווה את ההפגזות של היטלר על אוקראינה בשנת 1943 להפצצות של פוטין כיום בשנת 2022

האם העולם חווה את המהלכים של טרום מלחמת העולם השנייה?
פוטין/היטלר צילום: משרד ההגנה האוקראיני

על רקע הלוחמה המעשית בשדה הקרב בין הרוסים לאוקראינים, ישנה חזית נוספת ומשמעותית בין המדינות, שהוא קרב לא פחות משמעותי נוסף במלחמה הזו, הקרב הינו על התודעה ועל דעת הקהל העולמית, והוא ניטש בעוצמות רבות ברשתות החברתיות. 

האוקראינים שמו להם מטרה מרכזית אחת להכניס לתודעה העולמית שמהלכיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כנגד ארצם זהים למעשיו של אדולף היטלר בתקופת מלחמת העולם השנייה.

בשעות האחרונות פרסם חשבון הטוויטר הרשמי של משרד ההגנה האוקראיני תמונה המשווה את ההפגזות של היטלר על אוקראינה בשנת 1943 להפצצות של פוטין כיום בשנת 2022.

הציוץ של משרד ההגנה האוקראיני מצטרף לפרסום אתמול של חשבון הטוויטר הרשמי של ממשלת אוקראינה בו השווה את פוטין להיטלר בעריכה שביצעו האוקראינים על שער המגזין היוקרתי TIME ששילב את דמותם של שני האישים הללו.

כזכור, רק בשבוע שחלף השווה נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי את מעשיו של פוטין עכשיו, למעשיו של היטלר אז, כשתקף בנאומו לאומה האוקראינית כי "רוסיה תקפה בצורה שפלה את המדינה שלנו, כמו שעשתה גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה".

אך מסתבר שהאוקראינים הם לא היחידים שסבורים שמעשיו של פוטין הוא העתק של מעשיו של אדולף היטלר, ניתן לראות זאת בהתבטאות בשבוע שעבר של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי: "הוא מתנהג כמו אדולף היטלר" לפני מלחמת העולם השנייה" אמרה, עוד הוסיפה כי "החלטתו של פוטין לשלוח חיילים רוסים לאזורים שבידי הבדלנים (תומכי רוסיה) באוקראינה, דומה להשתלטות הנאצית על חלקים גרמניים אתניים של מה שהייתה אז צ'כוסלובקיה".

 

 

 

תודעה מלחמת העולם השניה מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אדולף היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד