כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תעמוד במתקפה גרעינית

דיווח: פוטין מעביר בני משפחה לעיר תת-קרקעית בסיביר

"בסוף השבוע פונתה משפחתו של הנשיא פוטין לבונקר מיוחד שהוכן למקרה של מלחמה גרעינית", כך טוען פרופסור רוסי. לטענתו, "הבונקר ממוקם ברפובליקה ההררית של אלטאי, למעשה, זה לא בונקר, אלא עיר תת קרקעית שלמה, מצוידת במדע ובטכנולוגיה העדכניים ביותר"

דיווח: פוטין מעביר בני משפחה לעיר תת-קרקעית בסיביר
הנשיא ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

דיווח בתקשורת הבריטית: פרופסור רוסי טוען כי ולדימיר סובל ממחלה סודית. בנוסף, ולדימיר פוטין החביא בימים האחרונים את בני משפחתו ב'עיר תת-קרקעית' בסיביר.

הבונקר היוקרתי ממוקם בהרים, ותוכנן להגנה במקרה של מלחמה גרעינית, כך אמר המדען ולרי סולובי, בן 61, לשעבר פרופסור במכון הממלכתי של מוסקבה ליחסים בינלאומיים. סולובי טען בעבר שפוטין סובל מבעיות רפואיות שמוסתרות מהציבור הרוסי, וכן הוא לקח חלק בטקסים סודיים מוזרים לצד שר ההגנה שלו סרגיי שויגו.

יש במוסקבה שטוענים כי דבריו של סולוב הם קונספירציה או מתיחה, אבל רק בשבוע שעבר הוא נחקר במשך שבע שעות על ידי הרשויות ברוסיה בשל האשמות שהעלה על מצבו הרפואי והנפשי של פוטין באתר טלגרם שהוא מפעיל. כמו כן נערך חיפוש בביתו ונתפסו פריטים אלקטרוניים רבים. סולובי שוחרר לאחר מכן אך התיק לא נסגר. כך דווח ה'דיילי מייל'.

"בסוף השבוע פונתה משפחתו של הנשיא פוטין לבונקר מיוחד שהוכן למקרה של מלחמה גרעינית", אמר הפרופסור "הבונקר הזה ממוקם ברפובליקה ההררית של אלטאי, למעשה, זה לא בונקר, אלא עיר תת קרקעית שלמה, מצוידת במדע ובטכנולוגיה העדכניים ביותר".

הוא הזהיר: "אני מקווה שזה אומר לך משהו? שהנשיא שולח את משפחתו לבונקר הזה?" סולובי, שטוען כי יש לו קשרים פנימיים בקרמלין, מתייחס ככל הנראה לבית נופש הררי רחב ידיים שנבנת לכאורה על ידי ענקית האנרגיה גזפרום לפני כעשור במחוז אונגודיסקי ברפובליקת אלטאי, אזור בסיביר הגובל במונגוליה, סין וקזחסטן.

אחת הטענות היותר מפתיעות של סולובי הייתה, ששר ההגנה שויגו ארגן לפוטין להשתתף בטקס בסיביר שכלל הקרבת זאב שחור לשיפור בריאותו של הנשיא. "חתיכת בד לבן נספגה בדמו של הזאב ונשרפה", פרסם ערוץ הטלגרם האנונימי "General SVR" המקושר לסולובי בספטמבר 2021. סולובי נשאל על טענותיו כי לפוטין הייתה מחלה קשה, דבר שהוכחש בתוקף על ידי הקרמלין, הוא אמר: "אני לא משתמש בביטוי "חולה סופני" ומעולם לא השתמשתי בו". הוא אמר בעבר שפוטין סובל ממחלת פרקינסון, ושיש לו מחלה סודית מסכנת חיים, אך לא הוכיח זאת.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה בונקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד