כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ריגשה את העולם

העיתונאית בכתה לראש הממשלה: "אתה לא שולח כוחות לקייב כי נאט"ו מפחדת ממלחמת עולם שלישית"

עיתונאית אוקראינית ניצלה מסיבת עיתונאים ופנתה בבכי לראש ממשלת בריטניה ג'ונסון: "אתה באת לפולין, אתה לא באת לקייב, בריטניה התחייבה להגן עלינו, נאט"ו לא רוצה להגן עלינו, אתה אמרת שיהיו יותר סנקציות"

העיתונאית בכתה לראש הממשלה: "אתה לא שולח כוחות לקייב כי נאט"ו מפחדת ממלחמת עולם שלישית"
הכתבת וג'ונסון צילום: מתוך שידורי ה-CNN

עיתונאית אוקראינית התפרצה בבכי וכאב לעבר ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, במהלך מסיבת עיתונאים שקיים ושאלה למה אירופה לא מגיעה להילחם מול הרוסים. "אתה לא בא לקייב, כי נאט"ו מפחדת ממלחמת עולם שלישית, אבל היא כבר מתחילה. והילדים האוקראינים שנמצאים שם סופגים את המכה".

הכתבת דארה קלניוק, תושבת קייב אמרה לבוריס ג'ונסון, "אתה באת לפולין, אתה לא באת לקייב, בריטניה התחייבה להגן עלינו, נאט"ו לא רוצה להגן עלינו, אתה אמרת שיהיו יותר סנקציות, אבל רומן אברמוביץ' ללא שום סנקציות, הילדים שלו לא נמצאים בבונקר ובמקלטים, הם נמצאים בלונדון, "אין לנו לאן לברוח".

זעקתה של העיתונאית היא כנה ואמיתית. בשעה האחרונה דווח כי כוחות רוסים נכנסו לעיר חרסון שבדרום אוקראינה, אך העיר עדיין נשלטת, לפחות בניין העירייה, בידי אוקראינה. כך אמר יועץ משרד הפנים האוקראיני ואדים דניסנקו בטלוויזיה.

הנשיא האוקראיני ודלימיר זלנסקי, אמר כי רוסיה חייבת להפסיק להפציץ את הערים האוקראיניות לפני שיתחילו שיחות משמעותיות על הפסקת אש, לאחר שסבב המשא ומתן הראשון השבוע הניב התקדמות מועטה. הוא הגדיר את תנאיו להמשך שיחות עם רוסיה, ואמר בראיון משותף לרויטרס ול-CNN: "יש צורך לפחות להפסיק להפציץ אנשים, פשוט להפסיק את ההפצצה ואז לשבת ליד שולחן המשא ומתן".

בוריס ג'ונסון מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד