כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התפצלו לשתי קבוצות, אחת חוסלה

דיווח: הרוסים שיתפו פעולה עם אוקראינה וסיכלו חיסול של זלנסקי

אוקראינה חיסלה צוות של מתנקשים צ'צ'נים שזממו לרצוח את הנשיא ולודימיר זלנסקי. הדיווח מצטרף להודאה של מנהיג צ'צ'ניה, רמזן קדירוב, כי כמה מחייליו נהרגו | הנשיא זלנסקי אמר בראיון בטלוויזיה כי הוא "המטרה מספר אחת" של פוטין • כל הפרטים והדיווחים

דיווח: הרוסים שיתפו פעולה עם אוקראינה וסיכלו חיסול של זלנסקי
ולודימיר זלנסקי צילום: חשבון נשיא אוקראינה

אוקראינה טוענת כי חיסלה יחידה מובחרת של לוחמים צ'צ'נים שתכננו להתנקש בחיי הנשיא וולודימיר זלנסקי. מזכיר המועצה לביטחון לאומי ולהגנה של אוקראינה, אולקסי דנילוב, אמר במהלך נאום ששודר אתמול (שלישי) בטלוויזיה האוקראינית כי היחידה "שבאה להרוג את הנשיא שלנו, חוסלה".

ה'דיילי מייל' דיווח, כי מנהיג הצ'צ'נים, רמזן קדירוב, האיש החזק של צ'צ'ניה, הודה כי צ'צ'נים נהרגו בפלישת הרוסים לאוקראינה. היחידה נשלחה לאוקראינה על ידי קדירוב, שהוא בעל ברית נאמן של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "אנחנו כבר מודעים למבצע המיוחד שהיה אמור להתבצע על ידי יחידת כוחות קדירוב", אמר דנילוב בערוץ הטלוויזיה 'אוקראינה 24', "קיבלנו את המידע מנציגי שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה שאינם רוצים לקחת חלק במלחמה עקובה מדם זו. יחידת כוחות קדירוב, שבאה להרוג את הנשיא שלנו - חוסלה". כך דווח ה'דיילי מייל'.

דנילוב אמר עוד כי היחידה פוצלה לשתי קבוצות והיה מעקב צמוד אחר תנועותיה. הוא אמר שאחת משתי הקבוצות ספגה אש מכוחות אוקראינה בהוסטומל - פרבר צפון-מערבי של בירת קייב, היחידה השנייה עדיין 'על הכוונת שלנו', אמר.

"הם התחלקו לשתי קבוצות, עקבנו אחריהם", אמר דנילוב בטלוויזיה. "קבוצה אחת טופלה ליד הוסטומל, השנייה נמצאת על הכוונת שלנו", דנילוב המשיך: "לא ניתן את הנשיא שלנו או את המדינה שלנו לאף אחד. זו הארץ שלנו, לכו מפה".

מאז החלה הפלישה הרוסית ב-24 בפברואר, קיים חשש שהנשיא זלנסקי עלול להיהרג על ידי הכוחות הרוסיים. באחת מהצהרותיו בימים האחרונים, זלנסקי הכיר בכך ואמר שהוא יעד מספר אחת של מתנקשי הקרמלין. "אני יעד מספר אחת, אשתי והילדים שלי הם מספר שתיים", אמר בשבוע שעבר.

ב-25 בפברואר דווח כי חוליית 'ציידים' של כוחות מיוחדים צ'צ'נים הגיעה לאוקראינה כדי לעצור או להרוג קבוצה של פקידים אוקראינים ספציפיים.
לפי הדיווחים בכלי תקשורת אוקראינים, כל חייל קיבל 'חפיסת קלפים' מיוחדת עם תמונות ותיאורים של פקידים אוקראינים, כך דיווח ערוץ טלגרם של מוסקבה עם קישורים למערכת הביטחון הרוסית.

הרשימה היא של פקידים וקציני ביטחון החשודים ב"פשעים" על ידי ועדת החקירה הרוסית, החוליה הצ'צ'נית קיבלה לכאורה 'פקודה להרוג' אם לא ניתן יהיה לעצור בחיים את מי שנמצא ברשימת המבוקשים.

ניסיון חיסול מלחמת אוקראינה רוסיה נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי מנהיג צ'צ'ניה רמזאן קדירוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד