כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מתנה אחרונה מאבא

זכה בלוטו ומת פתאומית; הבת תאסוף את המיליונים

אזרח בריטי שזכה בהגרלת הלוטו, הלך לעולמו לפני שהספיק להתבשר על הזכייה הגדולה שהיתה משנה את חייו. הוא מעד במדרגות נפצע קשות ונפטר מפצעיו כעבור ימים. בתו אספה את הפרס במקומו והגדירה אותו 'מתנה אחרונה מאבא'

זכה בלוטו ומת פתאומית; הבת תאסוף את המיליונים
אילוסטרציה צילום: unsplash

צעירה סקוטית שבורת לב אספה את הפרס הגדול שזכה בו אביה לפני שמת, יחד עם קבוצת חברים גדולה בסכום של 7.9 מיליון ליש"ט (כ-10.5 מיליון דולר) בהגרלת הלוטו, לאחר שמת באופן טראגי לפני שגילה על זכייתו.

אנדרו גילון, מת באופן טראגי במהלך ניתוח בבית החולים אליזבת, בעיר גלזגו בבריטניה ב-7 בינואר. האיש בן ה-59 נפל במדרגות ושבר את צווארו בביתו של חבר בחגיגות השנה החדשה הלועזית, הוא עבר ניתוח מספר ימים לאחר מכן, אך מת במפתיע.

בתו של אנדרו, ליסה תומאס, בת ה-32, אמרה לתקשורת המקומית כי המשפחה שבורה ורצוצה ממותו הפתאומי ועדיין מנסה להבין מה קרה. ליסה נבחרה לאסוף את הפרס שלו. עדיין לא ברור כמה הם יקבלו, מכיוון שיש קבוצה גדולה של אנשים שזכו בפרס הראשון.

היא אמרה שהיא מרגישה כאילו קיבלה מתנה אחרונה מאביה. היא אמרה לאתר 'דיילי רקורד': "גיליתי שאבא שלי זכה דרך חברו, חשבתי שאין שום סיכוי שהוא יכול לזכות כי חסמתי את חשבון הבנק שלו, אז הנחתי שלא נלקחו תשלומים של הוראת קבע".

"רק יכולתי לשמוע את שיחת הטלפון הנרגשת ממנו שאמר לי שהוא זכה ואני יודע שהמחשבה הראשונה שלו תהיה להזמין לכולנו חופשה, עכשיו אני עדיין מרגישה עצובה שהוא לא כאן כדי ליהנות איתנו".

הגרלת הלוטו זכייה בפיס מוות פתאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד