ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סאגת המעצרים בישיבה

עימות חריג: היו"ר והח"כ התעמתו פיזית; סדרן הכנסת נפצע

עימות חריג ביותר במשכן הכנסת: לפנות בוקר, בזמן שהמליאה עדיין מצביעה על חוק הגבלת כהונות, נכנסו חברי סיעת 'הציונות הדתית' למליאה כדי למחות על מה שנראה כמעצר של כמה תלמידי ישיבת 'חומש' אך עד מהרה העימות הפך לאירוע חריג שלא נראה כמותו מעולם במשכן הכנסת

עימות חריג: היו"ר והח"כ התעמתו פיזית; סדרן הכנסת נפצע
העימות הסוער צילום: צילום מסך

בסמוך לשעה 6:00 בבוקר נכנסו כמה מחברי סיעת 'הציונות הדתית' למליאת הכנסת והחלו קוראים קריאות ביניים נגד הממשלה וחברי ימינה על כך שהם זונחים את הטיפול בנושא ישיבת חומש.

לאחר שהוצאו מאולם המליאה על ידי היו"ר מיקי לוי, הם המשיכו את הצעקות מהפרסה שמחוץ למליאה, כאשר הם החלו תוקפים גם את חה"כ ניר אורבך מימינה שהתפלל תפילת שחרית באותה שעה.

באופן חריג יצא יו"ר הכנסת מיקי לוי אל הפרסה והוציא את חברי הכנסת גם משם, לראשונה בהיסטוריה, דבר שהוביל לעימות בין חה"כ שמחה רוטמן ליו"ר הכנסת, כאשר רוטמן מכנה את לוי 'חצוף ומושגע'.

העימות נמשך כמה דקות ובחלקיו כמעט והפך לעימות פיזי ביניהם, כאשר סדרני הכנסת ניסו להפריד בין הניצים ובמהלכו אחד מסדרני הכנסת אף נפצע כאשר נפל על הריצפה.

מהציונות הדתית נמסר: "ההתנהגות הברוטלית של מיקי לוי הבוקר במליאת הכנסת היא עוד שיא שנשבר. הרמת ידיים וגירוש חסר תקדים של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן מהפרסה רק כי אמרו משהו שלא מצא חן בעיניו הם בריונות לא חוקית, חצופה ומסוכנת, שמדרדרת את מעמדה של הכנסת".

מליאת הכנסת מיקי לוי שמחה רוטמן חומש עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד