כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ניקוי חניון בלחץ מים גבוה לפני ואחרי

בכתבה הבאה נסביר איך נראה חניון לפני ניקוי בלחץ מים גבוה ואיך הוא נראה לאחר ביצוע הניקיון

ניקוי חניון בלחץ מים גבוה לפני ואחרי
ניקוי חניון צילום: freepik

בארץ אנו עדים לסוגים מגוונים של חניונים. חלק מהחניונים הם תת קרקעיים וחלק נמצאים באוויר הפתוח. בחניונים התת קרקעיים לרוב משקיעים ברצפת בטון איכותית על מנת לשמור על גלגלי הרכבים שנכנסים, אך עם הזמן, רצפת הבטון אוגרת את פיח המכוניות שלא יוצא החוצה ומתפזר באוויר אלא נוחת ישירות על המשטח ומקנה לו מראה מלוכלך ומוזנח. כמו כן, לכלוך שמצטבר פוגע מאוד ברצפת הבטון שעם הזמן עשויה לשקוע במידה ומדובר בשמן או התקלפות של שכבות מן הבטון וליצור בורות שאינם מטיבים כלל עם הרכבים של ציבור החונים. בכתבה הבאה נסביר איך נראה חניון לפני ניקוי בלחץ מים גבוה ואיך הוא נראה לאחר ביצוע הניקיון.

איך נראה חניון לפני ביצוע ניקוי בלחץ מים גבוה?

חניון שלא בוצע בו ניקוי הוא חניון שאנו נראה בו רצפה שחורה או אפורה מאוד. בגלל שזה מקום סגור מתחת לאדמה, אנו נריח את ריח הפיח מאוד חזק. כמו כן, אנו נראה כתמים נרחבים של שמן, לפעמים שאריות של מסטיקים שנדבקו חזק אל הרצפה ואפילו חלקים עם סדקים ובורות שתחזוקת ניקיון קבועה עשויה למנוע. ניקוי חניונים בלחץ מים גבוה הוא ניקוי הכרחי וחובה בכל חניון.

מה הבעיה להשאיר חניון לא נקי?

חניון שאינו נקי הוא חניון שמריח לא טוב והמראה שלו מאוד מוזנח. אנשים שמגיעים לחניון לחנות, רוצים לדעת שהם משאירים את הרכב שלהם במקום פעיל ואיכותי ולא נטוש או כזה שמשאיר פרצה לגנב. כמו כן, ככל שיש יותר בורות על הבטון, אנשים ימנעו להיכנס כדי לא להרוס את הגלגלים או חלילה להגיע למצב של תקר בגלגלים. חניון במראה מוזנח הוא חניון שאנשים יוותרו על החניה בו ויחפשו מקום חניה אחר. לבעלי החניונים יש אינטרס לבצע תחזוקה וניקיון של החניון.

איך נראה חניון לאחר ביצוע ניקוי בלחץ מים גבוה?

חניון שעבר ניקוי חניון בלחץ מים גבוה, יראה חדש, הריח שבו יהיה נעים ולא חנוק, יהיו פחות בורות על רצפת הבטון כי לפני הניקוי המקום יעבור בדיקה של אזורים אלו והם יתוקנו והאנשים שחונים בו ירגישו כי מדובר במקום מתוחזק ומטופל. תוכלו גם להרגיש זאת על פי כמות האנשים שחונה במקום. כאשר יש הרבה מכוניות בחניון, כנראה שיש בו תחזוקה שוטפת לפחות פעם עד פעמיים בשנה.

איך מתבצע ניקוי בלחץ מים גבוה בחניון?

ניקוי בלחץ מים גבוה מתבצע על ידי מכונת שטיפה שמכוונים את לחץ המים ובוחרים את האפשרות לשטיפה במים קרים או חמים. מכונת השטיפה היא ללא חומרי ניקוי והיא מתבססת על האנרגיה הקינטית של המים שיוצאים בלחץ גבוה. לפני ביצוע השטיפה מבצעים בדיקה של אזורי הבטון, מתקנים את האזורים השבורים או הסדוקים ורק לאחר מכן מבצעים את השטיפה.

חניון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד