כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"בשל ריבוי פניות"

במגזר נשמו לרווחה: השימוע לקומה הכשרה נדחה

השימוע שתכנן שר התקשורת יועז הנדל לקומה הכשרה נדחה בשלב זה. במשרד התקשורת ציינו כי הדחייה בשל ריבוי הפניות. ל'בחדרי' נודע כי בשבועות האחרונים פנו אלפי עסקים ואנשים פרטיים אל משרד התקשורת בדרישה נחרצת לחדול מההליך ההרסני של ביטול הקומה הכשרה

במגזר נשמו לרווחה: השימוע לקומה הכשרה נדחה
חסיד גור/יועז הנדל צילום: שוקי לרר/יוסי אלוני, פלאש 90

משרד התקשורת הודיע, כי דחה את השימוע שתכנן לקיים בנושא חסימות המספרים בקומה הכשרה, וזאת בשל ריבוי פניות.

כזכור, שר התקשורת יועז הנדל פתח לאחרונה בהליך פוגעני שמטרתו לעקר לחלוטין את הקומה הכשרה, לאחר שהוגשה נגדו עתירה לבג"ץ ע"י הרפורמים וארגוני התועבה, שהתלוננו בין היתר בעתירה, כי נמנע מהם ע"י חסימות הקומה הכשרה להגיע לנוער החרדי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מעת החל השימוע ב-2 לפברואר החודש, זרמו למשרד התקשורת אלפי פניות מגופים מסחריים המזוהים עם המגזר החרדי, וכן מצד אנשים פרטיים במגזר, שדרשו ממשרד התקשורת להימנע מהתהליך שמוביל השר, שתכליתו פגיעה חמורה במגזר החרדי.

הרפורמה שמוביל השר כוללת את שני הדברים המרכזיים הבאים: ביטול האפשרות לחסום קווי תוכן (גם קווי תועבה) ע"י כל סמכות שתפקח ותיתן כשרות, וכן ביטול מגבלת הניוד ממספר או ממסלול כשר למספר רגיל או מסלול רגיל.

גדולי ישראל מכל העדות והחוגים יצאו בשבועות האחרונים במתקפה חסרת תקדים נגד רפורמת השר, והתבטאו נגדה בחריפות רבה. הפוליטיקאים החרדים האשימו לאחרונה דווקא את שר המשפטים גדעון סער בנשיאת אחריות למעשים אלו שפוגעים בציבור החרדי, כשמפלגת ש"ס נשאה את הדגל המרכזי במאבק.

הקומה הכשרה משרד התקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד