ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
פורים יצירתי

משלוח מנות עם קונספט: כך תפתיעו את המכרים בלי להוציא הרבה כסף

מי אמר שצריך להכניס יד עמוקה לכיס כדי להפתיע את המכרים שלנו? רשת רמי לוי עם רעיונות יצירתיים למשלוחי מנות, המורכבים ממוצרי המותג הפרטי, שיחסכו עבורכם עלויות מיותרות

משלוח מנות עם קונספט: כך תפתיעו את המכרים בלי להוציא הרבה כסף
חגיגה פורימית צילום: Mendy Hechtman/Flash90

חג פורים בפתח ואיתו מופיעות המחשבות הקדחתניות על הכנת משלוח מנות מיוחד עבור השכנים, החברים וקרובי המשפחה. שתי הטרדות המרכזיות בגזרה זו הן בראש ובראשונה הרצון לא להוציא כספים רבים מדי ושנית נושא המקוריות, כאשר בכל שנה מחדש אנו "שוברים את הראש" למצוא את המשלוח המעניין ביותר שיותיר רושם על אלו שעומדים לקבל אותו.

ראשית כל יש לציין, כי משלוח בעל קונספט מעניין לרוב נחרט יותר בזיכרון שלנו. נסו לחשוב על משלוחי המנות שקיבלתם בשנים האחרונות. מבין כל העשרות, אם לא המאות שנחתו בפתח ביתכם, מה קופץ לכם לראש, ההוא הגדול שעלה הכי יקר, או דווקא המשלוח הסולידי, עם הרעיון החמוד והיצירתי?

על מנת לפתור טירדה זו וכן את הנושא הכספי, הכנו עבורכם רעיונות למשלוחי מנות מתוך רשימת המוצרים מבית המותג הפרטי של רמי לוי, שיקלו עליכם את העול הכלכלי, לצד רעיונות מעניינים למשלוחי מנות.

'מהודו ועד כוש'…

משלוח חובק עולם, הכולל בתוכו מצרכים אשר שמותיהם כוללים את מדינות העולם השונות: וופל בלגי, אגוז ברזילאי, פקאן סיני, בוטנים אמריקאים, חטיף יפני ועוגיות מרוקאיות. (ניתן להשלים עם קפה טורקי).

מארז פיצוחים מפנק

גם בריא, גם טעים וגם מרשים: לרשת 'רמי לוי' מגוון ענק של פיצוחים במחירים אטרקטיבים, איתם ניתן להרכיב מארז חגיגי הכולל מגש עם אגוזי מלך, אגוזים ברזילאים, פקאן, קשיו, שקדים, בוטנים ועוד, אשר ללא ספק יוצגו לראווה בסעודת פורים של אותה משפחה שתזכה להתפאר בהם.


מגוון פיצוחים • freepik

משלוח ה"איחולים"

אין מתאים יותר מחג הפורים על מנת לאחל למכרים שלנו מגוון ברכות ואיחולים. לשם כך רוכשים עוגיות חיוך, עוטפים בנייר צלופן וקושרים בסרט ומצמידים עליו מדבקה, עם האיחול 'אושר'. ניתן לגוון ולרכוש מגוון טעמי עוגיות.

בשקית שנייה, נכניס חטיף גרנולה עם צימוקים ותמרים, על גביו מדבקה 'בריאות'.

בשקית נוספת נכניס סוכריות ג'לי בצורת לבבות תחת האיחול 'אהבה'.

ובשקית האחרונה, את החטיף 'דגדגים' עם האיחול 'מזל', כרמז לדגים המאפיינים את מזל חודש אדר.

יש לציין כי מבדיקה שערכו לכבוד פורים בתוכנית השיטה – של איציק מצרפי ברדיו גלי ישראל, עולה כי גם את סל משלוחי המנות הזול ביותר, תמצאו ברמי לוי שיווק השקמה. כך פרסם בתוכנית ד"ר חזי גור מזרחי.

בנוסף הוא קובע כי גם השבוע, ברמי לוי שיווק השקמה תמצאו את סל הקניות הזול במדינה.


פורים שמח!

לחצו כאן לרכישת מוצרי משלוח מנות ברמי לוי>>>

משלוח מנות רמי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד