י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יובל שטייניץ וסילבן שלום הגיעו להסכמה

יובל שטייניץ ימונה לשר ליחסים בינלאומיים, אסטרטגיה ומודיעין • סילבן שלום - השר לענייני נגב וגליל, אנרגיה ומים וחבר במטבחון • ישראל כץ ממשיך בתחבורה

  • ז' ניסן התשע"ג
ח"כ ד"ר יובל שטייניץ, צילום: יוסי פורמנסקי
ח"כ ד"ר יובל שטייניץ, צילום: יוסי פורמנסקי



מינויים נוספים בממשלה החדשה: חבר הכנסת ד"ר יובל שטייניץ ימונה לשר ליחסים בינלאומיים, אסטרטגיה, ומודיעין וראש הוועדה לאנרגיה אטומית. במסגרת תפקידו ייצג ד"ר שטייניץ את ישראל בזירה הבינלאומית בנושאים אסטרטגיים וביטחוניים-מדיניים, וכן במוסדות בינלאומיים כמו נאט"ו, האו"ם, והסוכנות לאנרגיה אטומית.

כמו כן יוביל השר שטייניץ את הדיאלוג האסטרטגי עם ארה"ב, וירכז את תיאום המערכה הבינלאומית והסנקציות כנגד הגרעין האיראני. השר יהיה חבר בצוות השרים לעניין תהליך השלום עם הפלסטינים.

בנוסף ימונה שטייניץ לשר המופקד על שירותי המודיעין, יהיה מעורב בתכנון ואישור בניין הכוח במוסד ובשב"כ, ויקבל אחריות על הכנת תפיסת הביטחון העתידי של ישראל. כן ימונה שטייניץ לראש הוועדה לאנרגיה אטומית.

השר שטייניץ הודה לראש הממשלה על האמון, וציין כי הוא מצפה לחזור ולתרום למדינת ישראל בנושאים החיוניים של ביטחון לאומי, יחסים בינלאומיים, מודיעין, ואסטרטגיה בהם התמחה בעבר.
ישראל כץ מונה מחדש לתפקיד שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים. השר כץ הודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, על מינויו מחדש וציין כי הוא רואה בכך הבעת אמון לפעילותו לקידום מהפכת התחבורה בישראל, אותה הוביל יחד עם ראש הממשלה, במשך ארבע השנים האחרונות.
שר התחבורה אמר כי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמות הגדולות המבוצעות כיום במשרדו ביבשה, באוויר ובים, לטובת כלל אזרחי ישראל.

כץ הוסיף כי המטרה היא ליצור בתוך שנים ספורות רשת תחבורה מתקדמת, בטוחה וידידותית לסביבה, המציעה מגוון חלופות לנסיעה ולהובלת סחורות ומטענים, הן מהפריפריה למרכז הארץ והן בתוך המטרופולינים.
שטייניץ שלום סילבן הסכמה הסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד