י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

למה לעשות ביטוח לחיות מחמד

כבר מזמן חיות המחמד שלנו הן הרבה מעבר לחיות המחמד שלנו, הן יותר מהחבר הכי טוב. החיות שלנו מרוממות את רוחנו כשאנחנו זקוקים לזה, הן עוזרות לנו לא להתבטל, מכניסות אותנו לכושר טיולים ומשחקים ותורמות רבות לשמחת חיינו ולתחושת השייכות והקבלה שלנו. חיות המחמד עוזרות בגידול ילדים שמחים, רגישים ובעלי ביטחון עצמי גבוה יותר

למה לעשות ביטוח לחיות מחמד
חיית מחמד צילום: image: adobe stock

שום דבר לא ידוע - לא שנה, לא שבוע.

קשה לנו לקבל את העובדה שאנחנו לא יכולים לצפות את העתיד, יש לנו איזו תפיסה איך הדברים צריכים להיות ובלי קשר לאיך הדברים מתרחשים במציאות, אנחנו ממשיכים להאמין שבאמת ככה יהיה. אנחנו מסגלים הרגלים וזה נותן לנו ביטחון, אבל אנחנו לומדים כמעט בכל יום שהפתעות (נעימות או לא) הן חלק מהחיים. כשאנחנו בעלים של חיית מחמד, הכלב או החתול שלנו הם חלק מהיום יום, מההרגל, מהביטחון, אבל מה עם החלק הלא צפוי?

אנחנו יכולים לשמור על חיות המחמד שלנו בהרבה דרכים, אבל לא משנה כמה זהירים נהיה, פתאום הכלב חזר מהטיול עם צליעה לא מוסברת או שיחק עם הגרביים ובלע אחת בלי שראית. יש לנו אחריות כלפיהם, הם אהובים עלינו, ואחד הכלים שיכולים לאפשר לנו לטפל בהם בצורה הטובה ביותר בלי התלבטויות כלכליות הוא ביטוח בריאות לחיות מחמד.

חדשות הטובות (והלא זולות)

לשמחתנו הרבה בתור הורים לחיות מחמד, הטכנולוגיה המתקדמת שמצילה חיי אדם בכל רגע, לא פסחה על מרפאות הוטרינרים. הרפואה הוטרינרית נמצאת שנות אור מהמקום שבו הייתה לפני 10 שנים. כיום וטרינר בישראל מסוגל להציע טיפולים מתקדמים ומצילי חיים כמו ניתוחים בלייזר, MRI, החלפת מסתמים ועוד. הטכנולוגיה המתקדמת השפיעה בצורה משמעותית על הארכת תוחלת החיים הממוצעת של חיות המחמד אבל יחד עם זאת, גם על עלויות הטיפולים.

מחקרים מראים שהסיכוי לכלב או חתול מעל גיל 10 לחלות בסרטן מתקרב ל-50%, אלה נתונים מדאיגים ביותר עבור כל בעל כלב או חתול, אך אפשר להתנחם בעובדה שככל שהגילוי מוקדם יותר, סיכויי ההחלמה גבוהים יותר, היום יותר מאי פעם.

אז מה הבעיה האמיתית? רוב בעלי חיות המחמד אינם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור ההוצאות הרפואיות של חיית המחמד שלהם וברגע האמת הם נאלצים לקבל החלטות קשות מנשוא, האם לוותר על חיית המחמד האהובה שלהם, או על החסכונות?

ביטוח לחיות מחמד מגן על חיות המחמד שלנו, ומגן עלינו לא פחות מפני הוצאות לא צפויות אצל הוטרינר.


טיפול בחיות • image: adobe stock

ביטוח לחיות מחמד של חיותא 

ביטוח כלבים נשמע כמו מותרות, כמו הוצאה שרק מתי מעט יכולים להרשות לעצמם, אז תרשו לנו לתקן אתכם, העלות הממוצעת של הביטוח אצל חיותא מפתיעה לטובה. ואם מגיע הרגע וחיית המחמד שלכם זקוקה לטיפול, תוכלו לבחור את הטיפול הטוב ביותר, אצל הוטרינר שלכם או אצל כל גוף וטרינרי אחר שתרצו, בלי להתחשב בעלויות ובלי אותיות קטנות. אתם מכוסים.

מה מכוסה? בדיקות דם, רנטגן, אולטרסאונד, CT ו-MRI, רפואת מומחים, אשפוזים, בדיקות מעבדה, טיפולי חירום, ניתוחים וטיפולי סרטן. כמו כן מכוסים תרחישים כמו פציעות, תאונות, מחלות ומצבים כרוניים.

בחיותא, ביטוח לחיות מחמד, משלמים השתתפות עצמית (שתוכלו לבחור בעצמכם!) פעם אחת עבור כל הטיפולים הנוגעים לאותו מקרה.

תחשבו על זה, האם באמת יש לכם בצד כמה אלפי שקלים למקרה חירום? האם להוציא כמה אלפי שקלים בצורה לא מתוכננת מתאים לתקציב שלכם? 

תעשו לעצמכם טובה, תבקשו הצעת מחיר ואז תחליטו אם זה מותרות או חישוב חכם ושקט נפשי.

 

חיות מחמד ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד