כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"נורה על ידי פטריוטים אלמונים"

ראש עיר בשטח המריבה באוקראינה נמצא מת

לפי דיווח של התובעת הכללית של אוקראינה, ראש עיר במחוז לוהנסק שנכבש על ידי הרוסים והיה ידוע כתומך נלהב של פוטין, נמצא מת עם פצע ירי בליבו לאחר שנחטף על ידי אלמונים במדים מוסווים

ראש עיר בשטח המריבה באוקראינה נמצא מת
ולודימיר סטרוק צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ראש עיר באוקראינה שנמצאת תחת הממשל הרוסי, נמצא מת. "בוגדים משלמים מחירים, אני לא רוצה להסיק עכשיו מסקנות אבל היום נמצאה גופת ראש העיר", כך מסרה התובעת הכללית של אוקראינה, אירינה ונדיקטובה. 

אנטון גרשצ'נקו, יועץ שר הפנים האוקראיני, כתב גם הוא בדף הפייסבוק שלו כי וולודימיר סטרוק, ראש העיר קרמינה שבמחוז לוהנסק באוקראינה, שנכבשה על ידי הרוסים, נמצא מת. לדבריו, הוא נמצא עם "פצע ירי בלבו". בן 57 היה במותו.

גרשצ'נקו הודיע ​​כי ב-1 במרץ קיבלו רשויות אכיפת החוק תלונה מאשתו של סטרוק כי הוא נחטף על ידי אלמונים במדים מוסווים (כלומר לא ברור למי הם שייכים). יועצו של השר ציין כי ב-2014 סטרוק היה תומך פעיל ברפובליקה העממית של לוהנסק, והיה תומך נלהב של ולדימיר פוטין. באותה שנה הוא התמודד לראשות העיר לוהנסק, ונבחר פעמיים לראשות העיר. "אך בשבוע האחרון הוא פעל באופן פעיל עם העמדה פרו-רוסית, והציע לתמוך ברוסיה, מהלך שעלה לו בחיים, אלמונים חטפו אותו וחיסלו אותו", כך יועץ שר הפנים.

אנטון גרשצ'נקו הוסיף וכתב בפייסבוק, "‏כל המנגנון המדיני של אוקראינה, משרד הפנים, הפרקליטות, בתי המשפט, במשך 8 שנים לא יכלו לעשות כלום עם ‏הבדלן הזה, ‏כי היה לו הרבה כסף. ככל הנראה תמיכה מהפדרציה הרוסית. ‏אבל כשהכוחות הרוסים התקרבו לעיר, הוא נשפט על ידי בית הדין של העם".

"‏אם לשפוט על פי העם, אז הוא נורה על ידי פטריוטים אלמונים לאחר שהוכרז כבוגד, ‏כשננצח בקרוב את רוסיה הפשיסטית, ננקה ונעביר את כל ‏שומרי החוק והשופטים המושחתים שטייחו את המקרה". כך היועץ.

ראש עיר התנקשות מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד