כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבית כוסה בגרפיטי

האוליגרכים חוששים: אוקראינים מנסים להטביע יאכטות

טייקונים רוסים קוראים לאבטח את היאכטות והווילות שלהם מפני התקפות נקמה, לאחר שבית בצרפת בבעלות גרושתו של פוטין, רוסס בכתובות גרפיטי

האוליגרכים חוששים: אוקראינים מנסים להטביע יאכטות
אילוסטרציה צילום: unsplash

אוליגרכים רוסים הביעו חששות לגבי מעשי וונדליזם והשחתה של אוקראינים כנקמה על הפלישה הרוסית למדינתם.

המשטרה במיורקה ספרד הגבירה את הסיורים שלה בנמל האי הספרדי כדי לספק שמירה 24 שעות ביממה, וזאת לאחר שלפני מספר ימים עובד יאכטה ניסה להטביע אותה כנקמה, בעל. היאכטה הוא רוסי חבר טוב של פוטין.

אתמול בצרפת בית בבעלות גרושתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין באנגלט, דרום מערב צרפת, כוסה בגרפיטי, עם עשרות הודעות של קללות נגד פוטין. כך דווח ה'דיילי מייל'.

אוליגרכים הרוסים בעלי סירות ווילות במיורקה הביעו את דאגתם לאחר ניסיון הטבעה של יאכטת המגה - "ליידי אנסטסיה", שנבנתה על ​​ידי מהנדס ראשי אוקראיני.

בימים האחרונים, אדם בשם טאראס אוסטצ'וק, בן 55, פתח שסתומים כדי לאפשר למים להיכנס פנימה בזמן שהיאכטה בבעלות האוליגרך אלכסנדר מיג'ייב, עגנה באי הנופש.

טאראס אמר שהוא פעל מתוך נקמה לאחר שראה את הצבא הרוסי משמיד מטרות אזרחיות בקייב. שני עובדים אוקראינים נוספים על הסירה הצליחו לסגור את השסתומים, ומנעו את טביעת כלי השיט בסך 5.5 מיליון דולר. הבעלים של היאכטה הוא ראש תאגיד המסוקים הרוסי לשעבר שהשתלט על ספקית הנשק הממשלתית לפני שש שנים.

במהלך הימים האחרונים, טייקונים רוסים שכרו שירותי אבטחה פרטיים 24 שעות ביממה לשמירה על מפעלים, בתי מגורים וסירות יוקרה.

אוליגרכים הטלת סנקציות סנקציות כלכליות מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד