י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שמחת חג אמתית

חגיגה ב'אשפר': בשרים לפורים במחירים מצחיקים

משכנס אדר נכנסים ל'אשפר': בטרקלין הבשר החדש והמפואר בבני ברק תמצאו מגוון נרחב ועשיר של מיטב מוצרי הבשר, העוף וגם הדגים באיכות ובסטנדרטים המוקפדים ביותר ובמחירים מצחיקים

חגיגה ב'אשפר': בשרים לפורים במחירים מצחיקים
בשרים למהדרין צילום: יח"צ

המבינים כבר יודעים כי את המוצרים המשובחים והאיכותיים ביותר ניתן למצוא רק בטרקלין הבשר החדש והמפואר של 'אשפר', ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק.

בחנות החדשה והמפוארת תמצאו מגוון נרחב ועשיר של מיטב מוצרי הבשר, העוף וגם הדגים באיכות ובסטנדרטים המוקפדים של 'אשפר', ותהנו משירות המקצועי והמסור של צוות הקצבים והעובדים המיומנים, שיתאימו עבורכם את המוצרים בדיוק לפי הטעם שאתם אוהבים.

כל זאת במחירים שיגרמו לחיוך שלכם רק להתרחב! ב'אשפר' מציגים את המחירים הזולים ביותר בשוק על מגוון נרחב של מוצרים, הנמכרים במחיר שווה לכל כיס ולכל נפש.

בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מוצרי הבשר והעוף המשובחים והאיכותיים, במגוון נרחב של הכשרויות המהודרות ביותר: בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את הנתח שהוא אוהב בכשרות המהודרת שהוא חפץ בה, על פי כל החומרות וההידורים.

ראשי חברת הבשר 'אשפר' אומרים: "מאז הקמת חברת 'אשפר', אחד הדברים שחרטנו על דגלנו, זה לדאוג לבשר המשובח והאיכותי ביותר, במחיר הזול ביותר, זאת בהתאם להנחיות מרנן ורבנן גדולי ישראל, ובראשם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, שתמיד מעודד אותנו לדאוג למחירים זולים, כדי שמוצרי הבשר, העוף והדגים יהיו במחיר שווה לכל נפש, לבני התורה ולמשפחות ברוכות ילדים.

"עם השקת החנות החדשה והמפוארת, הצהרנו כי נפעל להביא בעזרת ה' מחירים זולים עוד יותר, ואכן מאז יצאנו בשורה ארוכה של מבצעים והנחות, תוך התחייבות למחיר הזול ביותר בשוק. דווקא כעת, כשבכל המשק נרשם גל התייקרויות, ובכל יום ניתכות גזירות חדשות על ראש בני התורה, ובפרט כעת בתקופת החגים כשההוצאות גדלות והעול כבד, אנחנו עושים כל מאמץ כדי להביא את המחיר הזול והמשתלם ביותר על מגוון מוצרים, לרווחת ולטובת קהל לקוחותינו, מחכים לכם".

אשפר בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד