כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"קל להתחיל, קשה לסיים"

בנט התייחס למלחמה והזהיר את מנהיגי העולם

ראש הממשלה נפתלי בנט בכנס סייברטק 2022 שנערך בגני התערוכה בת"א דיבר על המצב באוקראינה: "המצב נראה עכשיו גרוע - הרבה אנשים מתו, יש מיליוני פליטים והרס רב. אבל עלינו להבין שאם המנהיגים העולמיים לא יגיבו במהירות, המצב יהיה יותר גרוע. אבל עדיין לא מאוחר, הגורמים המובילים בעולם צריכים להוציא את הצדדים משדה הקרב, ולהביא אותם לשולחן המשא ומתן"

בנט התייחס למלחמה והזהיר את מנהיגי העולם
נפתלי בנט בכנס ההייטק צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (חמישי) למצב הכאוטי באוקראינה שמצריך מישראל ללכת בין הטיפות, והזהיר כי אם המנהיגים העולמיים לא יגיבו במהירות, המצב יהיה יותר גרוע.

"המצב באוקראינה הוא מצב נורא של מלחמה", אמר רה"מ בכנס סייברטק 2022 שנערך בגני התערוכה בת"א. הוא סיפר: "אני השתתפתי במלחמה כ-6-7 פעמים כחייל ומפקד, ואני יודע שזה דבר נורא. אבל אם יש דבר שלמדנו מהמלחמות בישראל: קל להתחיל מלחמה, קשה לסיים אותה. המצב נראה עכשיו גרוע - הרבה אנשים מתו, יש מיליוני פליטים והרס רב".

רה"מ בנט אמר כי "עלינו להבין שאם המנהיגים העולמיים לא יגיבו במהירות, המצב יהיה יותר גרוע. אבל עדיין לא מאוחר, הגורמים המובילים בעולם צריכים להוציא את הצדדים משדה הקרב, ולהביא אותם לשולחן המשא ומתן."

על הדרך בה ישראל מכינה את עצמה להתמודד עם מתקפת סייבר, אמר ראש הממשלה: "יש לנו את מערך הסייבר הלאומי, ואופציות אחרות. העבודה היא רבה, וצריך שחברות בעצמן יגנו על עצמן. מערך הסייבר יסייע להקל עליהם בשנים הקרובות".

נפתלי בנט מלחמת אוקראינה רוסיה סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד