ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הוראות התקיפה

באוקראינה מסבירים לאזרחים: "הטנקים שלהם ערמת ברזלים"

המטה הכללי של הכוחות המזוינים של אוקראינה קורא לאזרחים להתנגד "לאויב של הפדרציה הרוסית", עם הוראות מדויקות איך להתנגד לכיבוש הרוסי, "קודם כל יש צורך לשלול מהאויב תמיכה לוגיסטית"

באוקראינה מסבירים לאזרחים: "הטנקים שלהם ערמת ברזלים"
צבא אוקראינה צילום: צבא אוקראינה

המטה הכללי של הכוחות המזוינים של אוקראינה, פרסם פוסט בפייסבוק שם קרא לתושבים לסייע לתקוף את הרוסים. "המטרה מספר אחת היא להשמיד את החלקים האחוריים של הכובשים הרוסים. אוקראינה פונה להתנגדות מוחלטת לכובשים, אנו פונים לאזרחים שנמצאים בשטח שנכבש זמנית על ידי האויב, אתם יכולים לעזור משמעותית לכוחות המזוינים של אוקראינה".

במטכ"ל מדגישים כי יש לשלול מהאויב תמיכה לוגיסטית. "אם עברה ביישוב שלכם שיירת משוריינים רוסים, אחריה תגיע שיירת דלק, תחמושת ומזון. תעברו את שיירת המשוריינים. הצבא שלנו יפגוש אותה. אבל אתם צרו מכשולים בכביש וחסמו את התנועה. הרסו או עצרו את השיירה האחורית, היא לא משוריינת, היא מנוהלת על ידי יחידות עורפיות שאין להן ניסיון קרבי", הדגישו במטכ"ל.

הצבא ממליץ להשתמש בנשק ציידים, בקבוקי תבערה, ובכל האמצעים הקיימים. "בלי תחמושת, טנק האויב הוא טרקטור, בלי דלק זו ערמת ברזל שתחליד. בלי מזון האויבים ייכנעו בעצמם".

שר ההגנה אולקסי רזניקוב אמר בנאום לעם האוקראיני, כי "אף אחד. תבינו את זה. אף אחד. לא ברוסיה ולא במערב האמין שנחזיק מעמד שבוע. היחידים שהאמינו היו אתם ואני. עד ה-24 בפברואר, שני שלישים מהאוקראינים היו משוכנעים שבמקרה של פלישה רוסית בקנה מידה מלא, אנחנו נשרוד. היום יש כמעט 90% מהם שחושבים שנשרוד", אמר רזניקוב.

מלחמת אוקראינה רוסיה אוקראינה בקבוקי תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד