כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חרדית מול מעצמה

בוגרת בית יעקב אחראית על מניעת מתקפות סייבר של רוסיה

חני נויברגר בוגרת בית יעקב, שמונתה לתפקיד יוקרתי של אחראית סייבר מטעם ה-NSA הסוכנות לביטחון לאומי, הפכה למי שתוביל את ההגנה מצד מתקפות סייבר מצד רוסיה

בוגרת בית יעקב אחראית על מניעת מתקפות סייבר של רוסיה
דוצ

שעות ספורות לפני שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין פתח בפלישה לאוקראינה, מרכז המודיעין של מיקרוסופט הזהיר מפני סוג חדש של תוכנות זדוניות שמכוונות למשרדי הממשלה של אוקראינה. לאחר מכן יצרה מיקרוסופט קשר עם סגן היועץ לביטחון לאומי של הבית הלבן לענייני סייבר וטכנולוגיות מתפתחות. שמה, חני (אנה) נויברגר, שומרת תורה ומצוות שלמדה בבית יעקב.

גברת נויברגר ביקשה ממיקרוסופט לתת פרטים על הקוד של התוכנה הזדונית כדי שמשרד ההגנה ובעלי ברית אחרים של אוקראינה באירופה יהיו מוכנים לתקיפה, כך מדווח ה'ניו יורק טיימס'.

וכך, בתיווך של גברת נויברגר, מיקרוסופט החלה בקמפיין עולמי להגנה של מדינות ברחבי העולם מפני חשד להתקפת סייבר רוסית. גברת נויברגר הועמדה בראש מנהלת אבטחת הסייבר, יחידה שהוקמה בשנה שעברה ש"תאחד את משימות המודיעין הזר והגנת הסייבר של NSA ומופקדת במניעה ומיגור איומים על מערכות הביטחון הלאומי והבסיס התעשייתי הביטחוני".

רוסיה כבר מזמן פתחה במתקפות סייבר נגד מדינות המערב. כעת, חברות פרטיות כמו מיקרוסופט תופסות עמדות מובילות במלחמה בחזרה. והן עושות זאת בעזרתה של הגברת חיה נויברגר, שומרת שבת מבולטימור, במקור מבורו פארק.

בית יעקב סייבר ארה"ב המועצה לביטחון לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד